۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۴۳۱۲۷۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان مطرح کرد؛

برگزاری ۳۵۰ جلسه روان خوانی قران در استان همدان

حجت الاسلام دشتکی گفت: در سراس استان 350 جلسه روخوانی و روان خوانی قرآنی دایر است که از این میان اکثر این جلسات با محوریت نهادهای مردمی ایجاد شده است.
دشتکی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام علی دشتکی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان صبح امروز در نشست فعالان قرآنی همدان که در حسینیه امام همدان برگزار شد با اشاره به فرا رسیدن ماه رمضان ابراز داشت: ماه رمضان ماه خودسازی و تزکیه روحی است.

 

وی به برکات این ماه با فضیلت اشاره کرد و ابراز داشت: انسان باید در این ماه رابطه خود را با خدای خود نزدیک کرده و ظرفیت وجودی خود را برای درک معنویات بالا ببرد.

 

حجت الاسلام دشتکی خاطر نشان کرد: تعمیق اعتقادات، انس با قرآن، حضور در محافل قرآنی از جمله اموری است که می تواند در این ماه برنامه منایبی برای افراد جامعه باشد.

 

وی یاداوز شد: برنامه جمع خوانی قرآن کریم در ماه رمضان در سراسر استان به صورت یکپارچه و منسجم برگزار می شود تا مردم بتوانند به صورت مطلوب از این برنامه ها استفاده کنند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان تصریح کرد: در حال حاضر 1500 مبلغ به اماکن تبلیغی که شمار آنها به بیش از 2000 موضع است اعزام شده اند و این امر در سال های اخیر بی سابقه بوده است.

 

وی در ادامه به برنامه های متنوع تبلیغات اسلامی استان در این ماه اشاره کرد و ابراز داشت: در راستای انس جامعه با قران کریم 120 جلسه با محوریت جزخوانی قرآن برگزار می شود.

 

حجت الاسلام دشتکی ابراز داشت: در سراس استان 350 جلسه روخوانی و روان خوانی قرآنی دایر است که از این میان اکثر این جلسات با محوریت نهادهای مردمی ایجاد شده است.

 

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: تمام اهتمام تبلیغات اسلامی بر این است که فضای جامعه به ویزه در ماه رمضان به سمت امور معنوی متمایل باشد و از انجام امور تبلیغی در این مسیر کوتاهی نمی کند.979/303/ب3

 

ارسال نظرات