۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۴۳۱۲۱۹
استاد درس خارج حوزه علمیه:

اقتصاد مقاومتي و حل بيکاري از اولويت هاي مجلس باشد

عضو مجلس خبرگان رهبري با تأکيد بر وجود روحيه انقلابي در مجلس شوراي اسلامي، گفت: مجلس شوراي اسلامي بايد اقتصاد مقاومتي و حل معضل بيکاري را در اولويت امور خود قرار دهد.
آيت الله محمد حسن فاضل گلپايگاني

آيت الله محمدحسن فاضل گلپايگاني در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا درکاشان، با اشاره به اينکه با توجه به تحريم ها و وجود مشکلات اقتصادي شاهد بيکاري و درگيري برخي افراد با مشکلات اقتصادي هستيم، تأکيد کرد: مجلس شوراي اسلامي بايد رسيدگي و حل مشکل بيکاري و اقتصادي را در اولويت قرار دهد.

 

وي افزود: حل معضل بيکاري و راه اندازي کارخانجات و خروج از رکود بايد در دستور کار مجلس شوراي اسلامي با همکاري دولت قرار گيرد.

 

 آيت الله فاضل گلپايگاني با اشاره به اينکه نمي توان دولت را مقصر در وجود مشکلات اقتصادي دانست، گفت: وضعيت نفت در ايجاد مشکلات اقتصادي بي تأثير نيست.

 

استاد درس خارج حوزه علميه با اشاره به تأکيد رهبر معظم انقلاب به موضوع اقتصاد مقاومتي، گفت: وابستگي به نفت و گاز بايد کاهش پيدا کند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبري با تأکيد بر ايجاد اشتغال و توجه به سرمايه هاي داخلي در کشور، گفت: حق طبيعي مردم است که در شرايط طبيعي زندگي قرار گيرند.

 

وي با بيان اينکه اهميت مسائل فرهنگي کمتر از مسائل اقتصادي نيست، گفت: کسي که گرسنه، بدهکار و آبرويش در خطر است نمي تواند امور فرهنگي را درست اجرا کند.

 

به گفته وي، مجلس شوراي اسلامي بايد اقتصاد مقاومتي و حل معضل بيکاري را در اولويت امور خود قرار دهد تا ديگر شاهد مشکلات اقتصادي موجود نباشيم.

 

آيت الله فاضل گلپايگاني با تأکيد بر وجود روحيه انقلابي در مجلس شوراي اسلامي، گفت: با قوانين و افراد انقلابي مي توان مشکلات کشور را حل کرد./1307/302/ب2

ارسال نظرات