۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲
کد خبر: ۴۳۱۱۵۱
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد خبر داد؛

فعالیت ۳۰۰ مبلغ خواهر و برادر در شهرستان بروجرد تا پایان ماه رمضان

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد از فعالیت 300 مبلغ خواهر و برادر در شهرستان بروجرد تا پایان ماه رمضان خبر داد.
مبلغان

حجت الاسلام صادق جعفرپور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بیان داشت: این ماه سراسر خیر و برکت است.

 

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد ماه مبارک رمضان را ماه نزول قرآن خواند و افزود: انس با قرآن از مهم ترین فعالیت هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد چراکه تعالیم قرآنی چراغ راه و هدایت بشر هستند.

 

وی با اشاره به آغاز فعالیت مبلغان اعزامی به مناسبت ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: هم اکنون 300 مبلغ خواهر و برادر تا پایان ماه مبارک رمضان در شهرستان بروجرد فعالیت دارند.

 

حجت الاسلام جعفرپور اقامه نماز جماعت، تلاوت قرآن، احکام، جلسات و مباحث مشاوره با محوریت اخلاق و سبک زندگی اسلامی و توجه به آموزه‌های دینی و قرآنی را از جمله فعالیت مبلغان اعزامی بیان کرد.

 

وی در ادامه با اشاره به حضور مبلغان بومی و غیر بومی در مساجد و خانه های عالم خاطرنشان کرد: مراسم جزء خوانی، قرائت و ختم قرآن با حضور مبلغان برگزار می شود.

 

رییس تبلیغات اسلامی لرستان هدایت دینی و سیاسی، بصیرت افزایی و آگاه سازی مردم جامعه را از وظایف مهم مبلغان دانست و خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب در جهت هدایت دینی است.

 

وی با تأکید بر توجه و اهمیت مبلغان اعزامی بر انجام وظایف خویش در این ماه عنوان داشت: مبلغان و روحانیان اعزامی با انجام وظیفه خویش در عرصه تبلیغ و بصیرت افزایی باید به خوبی ایفای نقش کنند.

 

روحانیت در عرصه فرهنگ مسؤولیت خطیری بر دوش دارد

حجت الاسلام جعفرپور با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب به بحث فرهنگ، خاطرنشان کرد: روحانیت و حوزه های علمیه در این زمینه نقش بسزایی برعهده دارند.

 

وی بیان داشت: روحانیت با آگاه سازی مردم به ویژه نسل جوان در برابر هجمه های فرهنگی و تبیین و ترویج فرهنگ اسلامی به خوبی فعالیت کنند.

 

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد تصریح کرد: بصیرت افزایی مهم ترین عامل مقابله و ایستادگی در برابر هجمه های فرهنگی است./9459/303/ب2

ارسال نظرات