۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۴۳۱۱۴۸
مدیر مدرسه علمیه المهدی اهواز مطرح کرد؛

ضرورت حضور نیروهای حزب اللهی در نهادهای فرهنگی

مدیر مدرسه علمیه المهدی اهواز توجه ویژه به مجموعه های فرهنگی مردم نهاد را از جمله راهکارهای مقابله با ولنگاری فرهنگی برشمرد و گفت: حضور نیروهای حزب اللهی و فعال فرهنگی در نهادها و دستگاه های فرهنگی ضروری است.
حزب اللهی

حجت الاسلام عبدالکریم سلطانی، مدیر مدرسه علمیه المهدی(عج) اهواز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به هشدارهای همیشگی و متداول رهبر معظم انقلاب در سال های گذشته درباره فرهنگ، تهاجم و شبیخون فرهنگی و جنگ نرم که در راستای حساس ساختن مسؤولان نسبت به هجمه های فرهنگی غرب بیان می شود، افزود: هشدارهای ایشان در سخنرانی های اخیر توبیخی نسبت به مسؤولان امر فرهنگ برای اجرای رسالت فرهنگی در کشور است.

 

مدیر مدرسه علمیه المهدی(عج) اهواز با بیان اینکه نگاه تنبیهی رهبر معظم انقلاب، مسؤولان امر فرهنگ را باید به توجه و اهتمام بیشتر در وظایف اصلی آگاه کند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب به بی مهری نسبت به تولیدات مفید داخلی و توجه بیش از حد به تولیدات مضر و محصولات خارجی غیرمفید مخالف با آموزه های دینی و فرهنگی ما و عدم جلوگیری از ورود آنها اشاره کردند.

 

حجت الاسلام سلطانی در ادامه ولنگاری فرهنگی را از دست رفتگی و بی نظمی فرهنگی برشمرد و برگزاری جلسات ویژه برای حل این بحران از سوی مسؤولان مربوطه را خواستار شد و افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب گفتند اهتمام و توجه ویژه به مجموعه های فرهنگی مردم نهاد برخواسته از دل جامعه حزب اللهی از جمله راهکارهای مقابله با ولنگاری فرهنگی است.

 

این مقام در پایان مسؤول بکارگیری نیروهای حزب اللهی و فعال فرهنگی در دستگاه ها و نهادهای فرهنگی را خواستار شد و افزود: نباید افراد مرتبط با جریان هایی همچون بهائیت و ضد فرهنگ اسلامی در نهادهای فرهنگی حضور یابند که در این صورت سکان فرهنگ را به مسیر خطرناکی خواهند برد./9456/303/ب2

ارسال نظرات