۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۴۳۱۰۸۰
امام جمعه شهرستان آران و بيدگل:

تحریف انقلاب، بزرگترین خطر پیش روی نظام است

امام جمعه شهرستان آران و بيدگل از تحريف انقلاب به عنوان بزرگترين خطرپيش روي انقلاب اسلامي نام برد و گفت: در صورت تحريف انقلاب اسلامي ، انقلاب اسلامي مصادره خواهد شد.
حجت الاسلام سيد محمد موسوي امام جمعه آران و بيدگل

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا دركاشان، حجت الاسلام سيد محمد موسوي پيش از ظهر امروز در نشست تخصصي نخبگان فرهنگي در حسينيه الزهرا(س) ستاد برگزاري نماز جمعه شهرستان آران و بيدگل گفت: از ابتداي نهضت انقلاب اسلامي تا کنون جوان ها همواره در گرايش به حق از سايرين سبقت گرفته اندكه نمونه بارز آن در پيروزي انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس بروز و ظهور داشته است.

 

وي با تأكيد بر باور استعدادها و توانايي هاي جوانان براي واگذاري كارها به آنها، گفت: تا کنون تشکلي ويژه جوانان شهرستان آران و بيدگل وجود نداشته است، از اين رو تشکل تخصصي نخبگان فرهنگي اين شهرستان تأسيس شد.

 

امام جمعه شهرستان آران و آران و بيدگل ادامه داد: اين تشکل نه چپ و نه راست است، بلکه ويژه پيروان امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامي و متعلق به مجموعه شهرستان آران و بيدگل است و به يک نقطه خاص و جغرافياي خاصي تعلق ندارد.

 

حجت الاسلام موسوي با اظهار نگراني از طرح برخي مواضع و رفتارها و تحريف شخصيت امام خميني(ره) در آن، يادآور شد: اينکه رهبر معظم انقلاب در سخنراني هاي خود در رابطه با خطر تحريف شخصيت امام مطالبي را بيان مي کند به دليل نگاه تيز بينانه ديده بان انقلاب اسلامي است.

 

 امام جمعه شهرستان آران و بيدگل تاکيد کرد: تشکل هاي انقلابي که اعضاي آن را جوانان تشکيل مي دهند بايد شخصيت امام خميني(ره) را بازشناسي و آرمانهاي بلند ايشان را تبيين کنند.

 

 به گفته وي، در صورتي که اين تشکل ها با انسجام و استقامت به فعاليت بپردازند مي توانند جريان سازي کرده و موجي از حرکت فرهنگي را در جامعه ايجاد كنند.

 

حجت الاسلام موسوي همچنين با اشاره به فرمايشات رهبر معظم انقلاب در زمينه خطرآفريني تحريف شخصيت امام(ره) گفت: همانطور که دين يهود و مسيح تحريف شد، اديان الهي نيز همواره مورد تهديد تحريف خواص قرار داشته است.

 

 وي با اشاره به اينكه خواص منحرف، شخصيت و آرمانهاي رهبري را هدف تحريف قرار مي دهند، يادآور شد: امروز نيز برخي خواص شخصيت و آرمانهاي امام راحل را نشانه گرفته اند و در صورتي که تحريفي در اين آرمانها ايجاد شود انقلاب اسلامي مصادره خواهد شد.

 

 امام جمعه شهرستان آران و بيدگل تاکيد کرد: جوانان بهترين نيروهاي انقلاب هستند و اگر اين قشر، فرمايشات رهبر معظم انقلاب را شاخصه فعاليت هاي خود قرار دهند، در راه فعاليت هاي فرهنگي، سياسي و اجتماعي خود از هر گونه تهديدي حفظ خواهند شد.

 

 حجت الاسلام موسوي افزود: زماني که عده اي، فرد خاصي را شاخصه راه خود قرار دهند و به دنباله روي از وي مي پردازند، در صورت انحراف آن فرد، همه دنباله روان وي نيز به انحراف کشيده خواهند شد.

 

امام جمعه شهرستان آران و بيدگل، بهترين راه مقابله با چنين تهديدي را داشتن بصيرت به معناي فهم دقيق و عميق نسبت به مسائل دانست./1307/202/ب3

ارسال نظرات