۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۴۳۱۰۴۰
تا پایان ماه رمضان صورت می گیرد؛

فعالیت یک هزار و ۳۰۰ مبلغ در استان لرستان

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از اعزام و فعالیت یک هزار و 300 مبلغ به مناسبت ماه مبارک رمضان در استان خبر داد و گفت: این تعداد مبلغ در مساجد، مناطق شهری، روستاها و مناطق محروم حضور دارند.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان

حجت الاسلام احمدرضا غلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: تا پایان ماه مبارک رمضان مبلغان بومی و غیر بومی در عرصه تبلیغ فعالیت دارند.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به راهی شدن یک هزار و 300 مبلغ در مناطق گوناگون لرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان، افزود: این تعداد مبلغ از سازمان تبلیغات، معاونت تبلیغ حوزه علمیه، اوقاف و گروه‌های جهادی اعزام شده اند.

 

وی تلاوت قرآن، محافل انس با قرآن، سخنرانی و بیان احکام و پاسخگویی به شبهات را از جمله فعالیت مبلغان اعزامی بیان کرد.

 

حجت الاسلام غلامی با بیان این که تبلیغ احکام نورانی اسلام از برنامه های مهم مبلغان است، خاطرنشان کرد: مبلغان در عرصه تبیین و توجه به شعار سال، اجرایی شدن مقاومت اقتصادی، سرلوحه قرار دادن مؤلفه های اقتصادی و اصلاح الگوی مصرف نیز فعالیت می کنند.

 

وی برگزاری برنامه جزءخوانی و تفسیر قرآن را از دیگر برنامه های تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان خواند و اظهار داشت: این برنامه ها با حضور قاریان برجسته کشوری در خرم آباد و بروجرد برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه یادآور شد: مراسم جزءخوانی در روستاها و مناطق محروم نیز با محوریت روحانیان اعزامی برگزار می شود.

 

وی با اشاره به استقبال مردم از حضور مبلغان به ویژه در روستاها و مناطق محروم بیان داشت: این امر حاکی از عملکرد مطلوب مبلغان اعزامی در مناطق تبلیغی است.

 

حجت الاسلام غلامی ماه مبارک رمضان را فرصتی ارزشمند و مناسب در عرصه تبلیغ خواند و گفت: در این ماه باید از امکانات موجود و فرصتی که در اختیار داریم در عرصه تبلیغ و آگاه سازی مردم در زمینه های گوناگون بهره لازم را ببریم./9459/302/ب2

ارسال نظرات