۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۴۳۱۰۳۰

تشریح برنامه های شبکه جهانی الاهواز در ماه مبارک رمضان

مدیر شبکه جهانی الاهواز با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به تشریح برنامه های تهیه شده این شبکه در ماه مبارک رمضان پرداخت.
حجت الاسلام پيمان علي نژاد  ، مدير شبکه جهاني الاهواز

حجت الاسلام و المسلمین پیمان علی نژاد، مدیر شبکه جهانی الاهواز، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه شبکه جهانی الاهواز در ماه رمضان برنامه هایی را بصورت زنده، تأمین و ضبطی تهیه کرده است، گفت: در این رابطه برنامه زنده «مائده السماء» هر روز به مدت یک ساعت در ماه مبارک رمضان از ساعت 30/19 تا اذان مغرب پخش می شود.

 

مدیر شبکه جهانی الاهواز برنامه «لیالی رمضان» را از دیگر برنامه های زنده شبکه جهانی الاهواز برای ماه مبارک رمضان برشمرد و افزود: این برنامه هر شب به مدت 75 دقیقه از ساعت 30/22 الی 45/23 پخش می شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین علی نژاد در ادامه به برنامه زنده «ضیافه الله» ویژه سحر که هر روز ساعت 30/3 بامداد تا اذان صبح از شبکه جهانی الاهواز پخش می شود اشاره کرد و اظهار داشت: پخش روزانه و زنده ختم قرآن مجید در ساعت های 11 صبح از مشهد مقدس و 15 بعداز ظهر از قم از دیگر فعالیت های شبکه جهانی الاهواز است.

 

این مقام مسؤول به پخش برنامه زنده «ازهار الحیاه» در روزهای فرد در ساعت 30/16 بعد از ظهر اشاره و گفت: سریال امام الفقهاء که در رابطه با زندگانی امام جعفر صادق(ع) است برای نخستین بار از شبکه جهانی الاهواز در ساعت 30/21 پخش می شود.

 

وی پخش سریال امام علی(ع) و برنامه «اسلامنا» را از دیگر برنامه های شبکه جهانی الاهواز برشمرد و خاطرنشان کرد: برنامه «اسلامنا» همه روزه در ساعت های 8 صبح و 14 بعد از ظهر با محوریت شرح برخی احکام ماه مبارک رمضان توسط شیخ نعیم قاسم، معاون دبیر کل حزب الله لبنان اجرا می شود.

 

مدیر شبکه جهانی الاهواز پخش روزانه برنامه «منبر و محاضرات دینی» در ساعت 12 ظهر با محوریت سخنرانی آیت الله قزوینی را از دیگر فعالیت های این شبکه برشمرد و اظهارداشت: مسابقه «لوحه و قصیده» در روزهای زوج و ساعت 30/16 عصر از دیگر برنامه های تهیه شده در این ماه مبارک است.

 

این مقام مسؤول در پایان برنامه های «مع المقاومه، مفاخر الامه، قضایا و آزاء و اعلام خوزستان» را از دیگر برنامه های شبکه جهانی الاهواز برشمرد و افزود: این برنامه ها در ساعات و روزهای مشخص شده پخش می شوند./9456/303/ب2

ارسال نظرات