۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹
کد خبر: ۴۳۰۵۶۱
آیت الله نابلسی:

ایران نمونه عالی پیشرفت و ایستادگی است

امام جمعه صیدا لبنان، با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران به طور بی سابقه‌ای مورد هجمه سیاسی، فرهنگی و تبلیغاتی قرار گرفته است، ایران را نمونه عالی مقاومت و پیشرفت دانست.
آیت الله عفیف نابلسی امام جمعه صیدای لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عفیف نابلسی امام جمعه صیدای لبنان بخش اصلی خطبه‌های امروز خود را به سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اختصاص داد و گفت: از زمان وفات امام خمینی (ره) در سال ۱۹۸۹ جبهه استکبار هیچ زمانی از ایجاد شک و تردید در قدرت جمهوری اسلامی ایران در ایستادگی دست بر نداشته است.

 

وی در سخنان خود که در مجتمع حضرت زهرا(س) بیان می‌شد؛ تصریح کرد: در طول دو دهه گذشته و از زمان رحلت امام خمینی، استکبار تمام سعی خود را برای بازگرداندن سیطره خود در ایران به کار برده، اما  رهبری هوشمندانه و شجاعانه امام خامنه‌ای و بیداری ملت ایران توطئه دشمنان را ناکام گذاشته است.

 

آیت الله نابلسی افزود: هر کشور دیگری اگر به جای ایران بود در مقابل این حجم حملات و توطئه‌ها، شکست می‌خورد اما از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی، سخنان امام خمینی به مفاهیم الهی و اسلامی و توکل بر خداوند در همه امور مبتنی بود و اینکه کشور را به دور از تسلط مستکبران باید با قدرت ساخت./980/ب102/د

ارسال نظرات