۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲
کد خبر: ۴۳۰۵۵۷
آیت الله قبلان:

تروریسم تکفیری در خدمت شیطان است

نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان تأکید کرد کرد که مسلمانان باید در جنگ با تروریسم صهیونیستی و تکفیری متحد شوند.
آيت الله عبدالامير قبلان نايب رييس مجلس اعلاي اسلامي شيعيان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عبدالامیر قبلان نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در ساختمان این مجلس در بیروت برگزار شد، گفت: تروریسم تکفیری ساخته شیطان و در خدمت اهداف استعماری برای ایجاد شکاف در جوامع اسلامی و مخدوش کردن چهره دین و ضربه زدن به ارزش ها فعالیت می کند. مسلمانان باید در جنگ با تروریسم تکفیری متحد شد هو اجازه فعالیت را به آنها ندهند.

 

وی با اشاره به ناکامی رژیم صهیونیستی در لبنان تصریح کرد: ارتش و نیروهای امنیتی در کنار فداکاری نیروهای مقاومت از ثبات و امنیت لبنان حمایت می کنند و از سیاستمداران می خواهیم در مسائل سیاسی با یکدیگر همکاری کرده تا در برابر تروریست های تکفیری و صهیونیستی ایستاده و به انتخاب رییس جمهور بپردازند.

 

آیت الله قبلان درباره برگزاری موفقیت آمیز انتخابات شوراها نیز اظهار داشت: لبنانی ها باید پیامدهای رقابت انتخاباتی را پشت سر گذاشته و در راستای همزیستی و پیشرفت کشور گام بردارند. 

 

این عالم لبنانی بر لزوم تصویب قانون جدید انتخابات تأکید کرد و ادامه داد که قانون نسبیت می تواند نسبت واقعی از قشرهای مختلف مردم را به پارلمان راه دهد./980/ب903/د

ارسال نظرات