۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۴۳۰۵۴۹
آیت الله مقتدایی:

دشمنان در پی محروم کردن کشور از روحیه انقلابی هستند

قائم مقام جامعه مدرسین حوطه علمیه قم تصریح کرد: روحیه انقلابی باید در جامعه تقویت شود و این همان چیزی است که دشمنان اسلام و نظام اسلامی در پی آن هستند که کشور را از آن محروم کنند.
مقتدایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از همدان، آیت الله مرتضی مقتدایی نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ظهر امروز در مراسم ارتحال امام خمینی که در مصلای ملایر برگزار شد، با اشاره به شخصیت امام خمینی(ره) اظهار داشت: امام خمینی(ره) با مقابله با استکبار و ظالمان جهان دین اسلام را احیا کرد.

 

وی افزود: نشکیل حکومت اسلامی آرزوی امام بود و امام با تحمل رنج ها و مرارت های فراوان توانست که انقلاب اسلامی ایران را با حمایت مردم به سرانجام برساند و محملی برای اجرای احکام الهی ایجاد کند.

 

آیت الله مقتدایی خاطر نشان کرد: اگر اهتمام و اعتقاد امام و مردم در جامعه آن روز نبود امروز این همه امکانات برای تبلیغ دین مهیا نبود و هیچ کس نمی توانست با امنیت خاطر زندگی کند.

 

وی با اشاره به نقش ولایت فقیه در جامعه ابراز داشت: همه افراد جامعه برای پاسداشت حرمت خون شهدا و امام راحل باید مطیع امر رهبری باشند.

 

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: روحیه انقلابی باید در جامعه تقویت شود و این همان چیزی است که دشمنان اسلام و نظام اسلامی در پی آن هستند که کشور را از آن محروم کنند.

 

وی ولایت مداری را امری ضروری برای جامعه اسلامی توصیف کرد و گفت: تنها را مقابله با دشمنان انسجام و یکپارچگی دولت و مردم و حمایت و تبعیت کامل از ولی فقیه است.

 

نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ارادت مردم به ولایت فقیه را امری توصیف ناشدنی دانست و گفت: حضور مردم در همه شهرها برای سوگواری و پیاده روی مردم در شهرها برای این موضوع نشان از عشق و ارادت مردم به ولایت فقیه دارد.

 

وی در پایان با اشاره به نزدیکی ماه مبارک رمضان ابراز داشت: ماه رمضان ما خودسازی است و با وجود این که این ماه بهار قرآن است همه افراد باید در این ماه انس و الفت بیشتری با قرآن داشته باشند./979/پ202/ج1

 

 

ارسال نظرات