۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۴۳۰۵۴۶
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

مجاهدت‌های امام خمینی اسلام ناب محمدی را احیاء کرد

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: مجاهدت‌های امام خمینی(ره) اسلام ناب محمدی را احیاء کرد و امروز ما وظیفه داریم راه و آرمان‌های آن رهبر عالیقدر را ادامه دهیم.
امام جمعه سمنان

به گزارش خبرگزاری رسا در سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه ظهر امروز سمنان که با حضور مردم ولایتمدار در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شد با اشاره به اینکه امام راحل(ره) شخصیتی مهم و تاثیر گذار در حوزه های علمی، معنوی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی بودند، اظهار داشت: باید با حرکت در مسیر اهداف امام خمینی(ره) شعار اقدام و عمل را عینیت بخشیم.

 

وی افزود: این مجاهدات باعث می شود تا در بیست و هفتیمن سالگرد ارتحال امام(ره) با الگوگیری از فعالیت ها و تلاش هایی که ایشان برای ایجاد حکومت اسلامی انجام دادند، وظیفه خود را در قبال گرامیداشت این شخصیت بزرگ و آرمان هایش انجام دهیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن بیان اینکه با وجود گذشت ۲۷ سال از ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره)، یاد، نام، اندیشه و تفکرات و آثار امام (ره) فراموش شدنی نیست و در میان ما همیشه زنده است، گفت: بنیانگذار انقلاب اسلامی، اسوه ایستادگی، مردی از تبار نور، با تکیه بر ذات باری تعالی و ائمه اطهار(ع) حرکت انقلابی خود را از سال ۴۲ آغاز کرد و به عنوان رهبر انقلاب اسلامی و ناخدای کشتی انقلاب، مبارزه علیه صهیونیسم، کافران و مزدوران داخلی را بنا نهاد.

 

آیت الله شاهچراغی با اشاره به اقدام مجلس خبرگان رهبری، یک روز پس از ارتحال امام راحل، بیان داشت: انتخاب آیت الله خامنه ای به عنوان رهبری کشور ایران از اقدامات مهمی بود که انجام شد و هر چه از آن اقدام انقلابی می گذرد، شایستگی مقام معظم رهبری بیشتر جلوه می کند.

 

وی با اشاره به آیات و روایاتی که خداوند در آنها نسبت به حقوق مردم بر مسئولان تاکید دارند، افزود: باید قدردان مسئولانمان باشیم همچنین نیمه خرداد زمان مناسبی است تا تجلیل از مقام معظم رهبری و حضرت امام خمینی(ره) را وظیفه همگانی بدانیم و در قدردانی از آنها کوتاهی نکنیم.

 

مجلس شورای اسلامی به دنبال تحقق سیاست‌های اقتصاد مقامتی باشد

 

عضو خبرگان رهبری همچنین با اشاره به آغاز به کار مجلس دهم شورای اسلامی و بیان اینکه مجلس می تواند در تعامل با دولت راهگشای تحقق شعار سال مورد تاکید مقام معظم رهبری باشد، گفت: امیدواریم این مجلس همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، بدون ذائقه های شخصی و سیاسی، تنها به فکر گره گشایی از کار مردم باشد.

 

آیت الله شاهچراغی با اشاره به پیام مهم رهبر انقلاب به مجلس دهم شورای اسلامی و تاکید بر توجه مجلس به اقتصاد مقاومتی و تبیین شعار سال به خصوص نقش قوه مقننه در آن، ابراز داشت: کلید مشکلات ما اقتصاد مقاومتی است لذا همه وظیفه داریم در کنار دولت برای تحقق بیانات رهبری انقلاب تلاش کنیم./977/203/ب

ارسال نظرات