۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۴۳۰۵۴۵
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

بیانات رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب برای همه اقشار بود

امام جمعه همدان گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب فصل الخطابی برای همه اقشار بود و بیانات ایشان در زمینه ملاک برای تشخیص حق و باطل بی نظیر بود.
امام جمعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان امروز در خطبه های نماز جمعه همدان اظهار داشت: 14 خرداد یوم الله مورد احترام همه مسلمین جهان است.

 

وی افزود: بیانات رهبر معظم انقلاب فصل الخطابی برای همه اقشار بود و بیانات ایشان در زمینه ملاک برای تشخیص حق و باطل بی نظیر بود.

 

امام جمعه همدان با بیان اینکه شخصیت امام باید برای همه افراد در جامعه تبیین شود ابراز داشت: متاسفانه شخصیت امام خمینی بعد از گذشت 37 سال از انقلاب آن چنان که باید برای مردم معرفی نشده است.

 

نماینده مردم همدان در خبرگان افزود: امام خمینی در عرصه اخلاق، فقه، سیاست، فلسفه و دیگر علوم بی نظیر بود و جای ان دارد که شخصیت ایشان به صورت چند بعدی در جامعه معرفیشود.

 

وی با انتقاد از برخی جریان های ضد دینی که در تلاش هستند قبح روزه داری را در جامعه بشکنند گفت: برخی در فضای مجازی به دنبال آن هستند تا قبح روزه خواری را در جامعه نابود کنند.

 

وی با اشاره به همه خدمات انقلاب اسلامی به مردم خاطر نشان کرد: علیرغم همه دشمنی ها و عداوت ها و مشکلات اقتصادی و دفاع مقدس، جمهوری اسلامی به اندازه 2500 سال پادشاهی به مردم خدمت کرده است.

 

وی خوش گذرانی را ملاکی برای انسانیت ندانست و گفت: در این امر بسیاری از حیوانات از انسان جلوتر هستند ولی انسان بودن در همین امور مادی و دنیوی صرف ختم نمی شود.

 

وی با اشاره به ثواب روزه داری و احترام بخ ماه رمضان که در روایات آمده است گفت: اگر انسان بداند که ثواب روزه داری چه مقدار است ارزو می کند که ای کاش تمام سال را روزه می گرفت.

 

وی به ضرورت تقویت بنیه اعتقادی و فقهی افراد اشاره کرد و افزود: همه افراد روزه دار باید با توجه به مسائل فقهی به انجام امور دینی بپردازند و صحت امور را مورد توجه قرار دهند./979/202/ب

 

 

 

ارسال نظرات