۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۴۳۰۵۲۳
امام جمعه موقت بوشهر:

امام خمینی تمام عمر خود را صرف مردم و انقلاب کرد

امام جمعه موقت بوشهر گفت: امام خمینی(ره) تمام عمر خود را صرف مردم و انقلاب کرد تا عصر جدیدی را در دنیا باز کند و همه انسانهای مستضعف عالم را نسبت به آینده جهان امیدوار کند.
حجت الاسلام حسین دشتی، امام جمعه موقت بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر حجت الاسلام حسین دشتی امام جمعه موقت بوشهر در خطبه های این هفته نماز جمعه بوشهر با تسلیت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت: امام خمینی(ره) تمام عمر خود را صرف مردم و انقلاب کرد تا عصر جدیدی را در دنیا باز کند و همه انسانهای مستضعف عالم را نسبت به آینده جهان امیدوار کند.

خطیب موقت جمعه بوشهر بیان کرد: زندگی امام خمینی(ره) در طول حیاتشان الگوی تمام نمای یک انسان کامل است و اگر شیعه و جمهوری اسلامی ایران در دنیا نامی دارد به خاطر وجود پر برکت امام راحل است.

وی با بیان اینکه امام برای تمام مستضعفین جهان انقلاب کرد و همه مستضعفین باید انقلاب را از آن خود بدانند، به خصوصیات امام اشاره کرد و ابراز داشت: امام یک فقیه، عالم و فیلسوف بزرگ بود و از خصوصیات وی این بود که نسبت به همه هم قطاران خود استکبار ستیز بود و برای مبارزه با استکبار هیچ استثنایی قایل نبود.

حجت الاسلام دشتی با اشاره به انتخاب امام خامنه‌ای پس از رحلت امام (ره) گفت: بعد از گذشت حدود 27 سال، امروز همه علما و بزرگان دین رهبری امام خامنه ای را مورد تائید قرار می دهند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب نعمتی الهی برای ماست و با قوت تدبیر و شجاعت خود کشتی انقلاب را هدایت می‌کند و امیدواریم با عمر طولانی همچنان پرچم انقلاب را به دست بگیرند.

خطیب موقت جمعه بوشهر در بخش دیگری از سخان خود با اشاره به سالروز قیام 15 خرداد گفت: 15 خرداد نقطه عطف در انقلاب اسلامی ما بود چرا که پس از آغاز انقلاب در 15 خرداد 42 انقلاب مردمی شد و روحانیت وارد میدان شده و به مبارزه با طاغوت پرداخت و در نهایت با رهبری امام خمینی(ره) حکومت اسلامی شکل گرفت./833/203/ب

ارسال نظرات