۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۴۳۰۵۱۸
آیت الله علما:

دشمنان به دنبال تحریف تفکر امام خمینی و اصل انقلاب هستند

آیت الله علما با اشاره به اینکه دشمنان قصد تحریف تفکر امام و اصل انقلاب را دارند گفت: باید تفکر اصیل انقلابی برای نسل جوان تبیین شود.
آیت الله مصطفی علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه این هفته استان با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب ابراز داشت: اسلام حقیقی که مورد تأکید امام راحل بود می تواند بر تمام حیله های مستکبران جهان پیروز شود.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه تصریح کرد: امام خمینی (ره) تفکر مبتنی بر ظلم ستیزی را احیا نمود و اکنون مردم باید پاسدار و حافظ این تفکر عمیق و معنوی باشند.


امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: دشمنان با تمام قوا در تلاش برای مقابله با تفکر انقلابی هستند و از ابزار مختلفی همچون تشکیل گروهک های تروریستی استفاده می کنند.


خطیب نماز جمعه کرمانشاه افزود: مستکبران بنیانگذار گروه تروریستی داعش برای مقابله با اندیشه های اسلام اصیل هستند و قصد دارند از این راه ایران اسلامی را در جهان منزوی کنند.


آیت الله علما تأکید کرد: دشمنان اسلام از جمله آمریکا امروز قصد تحریف تفکر امام و اصل انقلاب را دارند لذا باید تفکر اصیل انقلابی برای نسل جوان تبیین شود.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه خاطرنشان کرد: مردم همواره و در هر شرایطی پیرو اندیشه های عمیق انقلابی بوده و سرمایه اصلی انقلاب به واقع همین مردم ولایت مدار هستند.


امام جمعه کرمانشاه با اشاره به لزوم توجه به استقلال و اقتدار کشور گفت: حضو رهبر معظم انقلاب پس از امام راحل موجب تداوم استقلال و اقتدار کشور شده و دست دشمنان را از خاک کشور به دور نگه داشت.


آیت الله علما در پایان بکارگیری اقتصاد مقاومتی را از تأکیدات امام راحل دانست و عنوان داشت: رهبر معظم انقلاب نیز با اشاره به لزوم واگذاری اقتصاد به دست مردم بر اقتصاد مقاومتی و اقتدار اقتصادی کشور تاکید دارند، مردم باید همواره پیرو و مدافع ولایت فقیه باشند.//202/ب/857

ارسال نظرات