۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۴۳۰۴۸۱
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

نهضت امام خمینی موجب آزادی ملت های جهان از یوق قدرت های مادی شد

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران، گفتمان امام خمینی(ره) را برای همیشه تاریخ ماندگار دانست و گفت: نهضت امام راحل موجب آزادی ملت های جهان از یوق قدرت های مادی شد.
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری در ساری، حجت الاسلام یدالله غلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: دشمنان با سه روش کتمان حقایق، ممزوج کردن حق و باطل و القاء مفهومی کلام، آیات، انقلاب، اسلام و امام  در صدد  تحریف مبانی و اندیشه ها اسلامی برآمدند.

 

وی ادامه راه امام راحل را نجات بخش بشریت دانست و با بیان این که پیروی از اندیشه های ناب بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تنها را سعادت و تعالی ملت‌ها است، افزود: امام خمینی(ره) الگویی بارز برای همه جوامع دنیا است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران، تکیه و توکل به‌خدا  را از دیگر ویژگی‌های امام راحل برشمرد و اضافه کرد: امام راحل زمانی شروع به مبارزه با طاغوت کرد که در آن زمان یا باید به غرب و یا به شرق تکیه می‌کرد اما ایشان به هیچ‌کدام تکیه نکرد و شعار قرآنی «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» را در مردم نهادینه کرد.

 

وی با تصریح بر اینکه امام در عصر خفقان طاغوت هرگز از خدا غافل نبود،اظهار داشت: این نهضت عظیم با تکیه امام راحل بر خدا بوجود آمد و دوست و دشمن به عظمت نهضت امام خمینی(ره) اعتراف می‌کنند.

 

حجت الاسلام غلامی وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل را نقشه راه آینده دانست و با بیان این که امروز آحاد جامعه اسلامی باید با مراجعه به این منبع غنی برنامه‌های خود را بر اساس رهنمودهای امام راحل تنظیم کنند، افزود: امام خمینی(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی عزت و عظمت را دوباره برای ملت ایران زنده کرد.

 

وی آراء و افکار امام راحل را بسیار متعالی دانست و با بیان این که اندیشه های بنیانگذار کبیر انقلاب همه بنیان های فکری جهان را نابود کرد، ادامه داد: امروز همه ملت های آزادی‌خواه جهان تشنه اندیشه های ناب امام راحل هستند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که جبهه کفر در سه دهه اخیر همه تلاش خود را در جهت ضربه زدن به انقلاب و آرمان های نظام اسلامی به کار گرفت، بیان داست: در مقابل ملت ولایت‌مدار ایران با حضور همیشگی در صحنه سبب شکست نقشه‌های شوم دشمنان شد.

 

حجت الاسلام غلامی با بیان این‌که امروز آرمان‌های انقلاب و امام راحل به همه دنیا صادر شده است، ادامه داد: خیزش‌های مردمی در اقصی نقاط کشور نتیجه گسترش گفتمان انقلاب و امام خمینی(ره) است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی بزرگ ترین تحول جهانی قرن بیستم بود، گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی با قیام خود غرور ملت های مستضعفی را که سالیانی مورد ظلم قرار گرفته بودند، به آنان بازگرداند.

 

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) نه تنها سرنوشت کشور را تغییر داد، بلکه میلیون ها انسان گم‌گشته در برهوت جاهلیت عصر مدرن را به بازگشتی دوباره به معنویت و یکتاپرستی فراخواند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه سخنان خود اقدام سه گانه دشمنان  را مربوط به زمان انقلاب دانست و افزود: از صدر انقلاب هم دشمنان خدا با همین سه روش در صدد تحریف  برآمدند تا مردم را گمراه کنند.

 

حجت الاسلام غلامی مصداق این اتفاق را با یادآوری آیات سوره آل عمران و بقره اذعان داشت و بیان کرد:  تحریف مفهومی، خطرناک ترین روش ها برای دشمنی با انقلاب، امام و امت است زیرا از نظر رفتاری، کلام و آیات  تغییری ندارد اما از لحاظ جایگاهی با اتخاذ برداشت منفعت طلبانه و سلطه جویانه منبعث از افکار استکباری غلط و ضد انقلاب اسلامی تغییر دارد.

 

وی با اشاره این که سرچشمه انقلاب اسلامی در کربلا و عاشورا است، تصریح کرد: دشمن بی حیا برای توجیه کار خبیثانه خود، تغییر باورها و افکار مردم جهان، حادثه کربلا را چانه زنی معرفی می کند.

 

حجت الاسلام غلامی با بیان این که دشمنان صلح حدیبیه پیامبر(ص) با یهود و صلح امام حسن(ع) را از لحاظ مفهومی تغییر  و تعمیم داده و استکبار ستیزی انقلاب اسلامی را مغایر روش اسلام القا می کنند ادامه داد: کسانی که چنین مفهومی از تاریخ بیان می کنند آیا شرایط تاریخی آن دوران را با الان یکی می دانند، مگر شریط همان شرایط و اقتضاء است؟

 

وی حذف جهاد و مبارزه با ادبیات مفهومی تحریف در اسلام را نقشه دشمنان برشمرد و اشاره کرد: از تکالیف انقلاب اسلامی بهبود معیشت مردم است و نباید این بهبود را با زلف دشمن گره زد و بر آن پافشاری کرد که سازش و تعامل با استکبار راه بهبود در معیشت را هموار می کند.

 

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه سپاه کربلا گفت: راه مدیریت  و تدبیر درست در بهبود معیشت مردم و اوضاع جامعه توجه به اقتصاد مقاومتی و نگاه به درون است نه سازش و تعامل با دشمن قسم خورده انقلاب اسلامی و مردم مستضعف، و  این راه در اندیشه نورانی امام راحل واضح و صریح بیان می شود.

 

وی با یادآوری مجدد از شیوه سه گانه تحریف انقلاب اسلامی و طرح سؤوالی که آیا دشمن از سر جهالت اقدام می کند افزود: ممکن است گاها تحریف کنندگان جاهل هم باشند اما به اشاره قرآن کریم غالباً آنان  کلام، اندیشه، آیات و حتی مفهوم واقعی را  را می دانند و می شناسند اما غرض ورزی داشته و برای تحریف و نابودی حق برنامه دارند./1317/202/ب

ارسال نظرات