۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۴۳۰۴۷۵
با حضورحجت‌الاسلام والمسلمین رییسی؛

همایش علمی، توجیهی «طلایه‌داران هدایت» برگزار شد

همایش علمی، توجیهی «طلایه‌داران هدایت»، ویژه اعزام مبلغین برادر و خواهر به مناطق و مراکز تبلیغی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رییسی، تولیت آستان‌قدس رضوی برگزار شد.
طلایه داران هدایت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، در آستانه ماه مبارک رمضان همایش علمی، توجیهی «طلایه‌داران هدایت»، ویژه اعزام مبلغین برادر و خواهر به مناطق و مراکز تبلیغی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رییسی، تولیت آستان‌قدس رضوی صبح امروز 14 خرداد در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.

حجت الاسلام بخشی، رییس اداره تبلیغات اسلامی مشهد درباره برنامه های مبلغان اعزامی در ماه مبارک رمضان امسال گفت: این همایش توجیهی به منظور تبیین سرفصل‌های تبلیغی، با شعار این دوره که بر مبنای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است، با عنوان «روحانیت انقلابی، غم‌خواری و خدمات‌رسانی» انتخاب شده است.

 وی ادامه داد: امسال با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته تفسیر سوره ممتحنه در این ایام در مساجد صورت می گیرد.

حجت الاسلام بخشی با بیان این که امسال در یک هزار و 600 پایگاه و حلقه های تفسیری در ماه مبارک رمضان این برنامه برگزار می شود، افزود: در تفسیر سوره ممتحنه جریانات کشور و منطقه و اصول روابط با بیگانگان مدنظر است.

وی با بیان این که برنامه تفسیر سوره قرآن از چند سال گذشته در مساجد همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار می شود، افزود: سال گذشته سلسله جلسات معرفتی تفسیر در ایام ماه مبارک رمضان با محوریت سوره محمد (ص) و کتاب«ایمان عزت آفرین» درادارات و مساجد استان برگزار شد.

وی ادامه داد: تفسر سوره لقمان  با محوریت کتابچه تربیت حکیمانه، سوره حجرات درباره اخلاق اجتماعی و سوره کهف از جمله دیگر برنامه های تفسیری در سال های گذشته است.

گفتنی است،همایش «طلایه‌داران هدایت» هر ساله قبل از اعزام مبلغین به مناطق و مراکز تبلیغی برگزار می شود و این همایش با شعار هدایت فکری، روحانیت انقلابی و خدمت‌رسانی و با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد./934/303/ب

ارسال نظرات