۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۴۳۰۳۳۵
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

تبعیت از رهبر معظم انقلاب بهترین شاخصه برای ادامه راه امام راحل است

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که بقای انقلاب حاصل ادامه راه و خط امام راحل است، گفت: ادامه راه امام به سخن گفتن و شعار دادن نیست بلکه انتخاب مسیر صحیح و اقدام عملی بیانگر ادامه راه امام راحل است.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تسلیت بیست و هفتمین سالروز ارتحال امام خمینی(ره) بیان کرد: امام راحل در زمان حیات خویش مسیر درست و هدف مشخص برای امت ترسیم کردند.

 

وی با بیان این که امام راحل مشی ائمه(ع) و پیامبر اسلام را دنبال کردند، افزود: امروز نیز ما باید با توجه به مستندات خط و راه امام(ره) را ادامه دهیم.

 

حجت الاسلام غلامی با بیان این که ادامه مسیر و خط امام به سخن گفتن نیست، عنوان داشت: ادامه خط امام راحل در انتخاب راه درست و توجه به ارزش ها و آرمان های انقلاب است.

 

تبعیت از رهبری بهترین شاخصه ادامه راه امام راحل است

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه یادآور شد: دفاع از ارزش های انقلاب موجب حفظ هدف و راه انقلاب شده و بهترین شاخصه و پرچم راه امام راحل اطاعت و تبعیت از رهبر معظم انقلاب است.

 

وی در ادامه ایمان قوی، عفو و گذشت، ساده زیستی، شجاعت، مدیریت و برنامه ریزی، استکبارستیزی، مقابله باظلم و ستم و تلاش برای استقلال ملی را از جمله ویژگی های امام راحل عنوان کرد.

 

حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که صراحت بیان از دیگر ویژگی های امام راحل بود، خاطرنشان کرد: امام(ره) اهل تعارف و مجامله گویی نبودند و آنچه را که تشخیص می دادند صحیح است، با صراحت بیان می کردند.

 

وی با بیان این که ملاک تأیید و رد افراد و گروه ها از سوی امام راحل پایبندی و عدم پایبندی آنان به ارزش های اسلامی بود، افزود: مسؤولان در هر جایگاه ای که فعالیت دارند باید در درجه نخست به ارزش ها پایبند بوده و برای رضای خدا کار کنند.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان اخلاص عمل، باور داشتن مردم، اعتماد به وعده الهی در سایه ایمان قوی و بی اعتمادی به مستکبران را از دیگر ویژگی های بارز امام راحل عنوان کرد./9451/ت302/ج1

ارسال نظرات