۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵
کد خبر: ۴۳۰۳۳۳
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:

ملاک کار مسؤولان باید بر مبنای کسب رضایت الهی باشد

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی گفت: همه مسؤولان باید تغییر را از خود شروع کنند تا این روند اصلاحی به زیردستان و رده های پایین تر منتقل شود؛ ملاک کار همگی باید بر مبنای کسب رضایت الهی قرار گیرد.
حجت الاسلام امان نریمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین امان الله نریمانی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز در نشست نمایندگان مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی استان، ابراز داشت: امام خمینی(ره) به عنوان شخصیتی بی نظیر و منحصر به فرد در جهان شناخته شده و مردم در کشورهای دور دست نیز نسبت به امام راحل احساس محبت داشتند.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمنان پس از رحلت بنیانگذار انقلاب به دنبال شکست انقلاب و تجزیه خاک کشور بودند اما با انتخاب شایسته رهبر معظم انقلاب به عنوان جانشین شایسته و خلف امام خمینی(ره) بر نقشه های شوم دشمنان خط بطلان کشیده شد.

 

وی تأکید کرد: وضعیت بیکاری و فقر در میان جوانان استان اسفناک و  نگران کننده است، از این رو همگی باید نسبت به اصلاح این وضعیت و سر و سامان دادن به وضعیت استان مسؤول باشیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی اظهار داشت: با حفظ وحدت در میان مسؤولان می توان چهره استان را تحول بخشید و بسیاری از مشکلات را مرتفع ساخت.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: پرهیز از تفرقه موجب می شود مسؤولان دست به دست هم داده و همگی هدفی مشترک برای رفع محرومیت از چهره استان را دنبال کنند.

 

وی در ادامه یادآور شد: همه مسؤولان باید تغییر را از خود شروع کنند تا این روند اصلاحی به زیردستان و رده های پایین تر منتقل شود، ملاک کار همگی باید بر مبنای کسب رضایت الهی قرار گیرد.

 


حجت الاسلام والمسلمین نریمانی در پایان عنوان داشت: بازگشایی مرز خسروی برای تردد زائران عتبات عالیات می تواند گامی مؤثر در جهت رفع مشکلات استان باشد، از این رو باید پیگیری های لازم در این زمینه صورت گیرد./857/202/ب2

ارسال نظرات