۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۴۳۰۳۲۳

سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم در خوی برگزار شد

مرحله شهرستانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم با شرکت 300 نفر در شهرفیرورق خوی برگزار شد.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه خوی

حجت الاسلام احمد اصغرنژاد، رییس اداره اوقاف و امور خیریه خوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، اظهار داشت: سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم به میزبانی شهرداری فیروزق در مسجد صاحب الزمان برگزار شد.

 

وی گفت: در این دوره از مسابقات قران کریم  که در رده سنی بالای 18 سال بود، در مجموع 300 نفر از خواهران و برادران شرکت کننده با هم به رقابت پرداختند.

 

وی گفت: سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم از صبح روز گذشته در رشته های قرائت، حفظ، ترتیل و دعاخوانی آغاز شده بود و امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه خوی اظهار داشت: نفرات اول تا سوم مرحله شهرستانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم شهرستان خوی طی مراسمی و در حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسؤولان شهر تجلیل شدند.

 

حجت الاسلام اصغرنژاد در ادامه به اهمیت برگزاری مسابقات قرآن کریم اشاره کرد و افزود: تربیت قاریان و حافظان قرآن کریم، ایجاد انگیزه برای جوانان برای انجام فعالیت های قرآنی و در نهایت انس بیشتر با قرآن از اهداف برگزاری مسابقات قرآن است.

 

وی گفت: اوقاف و امور خیریه به عنوان متولی اصلی فعالیت های قرآنی، با برنامه های مختلف در صدد تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت 15 میلیون حافظ و قاری قرآن کریم است.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه خوی اجرای طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم، برگزاری مستمر مسابقات قرآنی و راه اندازی مراکز تخصصی قرآن کریم را از مهمترین فعالیت های قرآنی اوقاف و امور خیریه اعلام کرد./936/ت302/ج1

 

ارسال نظرات