۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۴۲۹۸۸۴
جانشین سازمان بسیج مستضعفین؛

اردوی راهیان نور، حج بصیرتی است

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که در حال حاضر یک فرصت طلایی در اختیار ما قرار گرفته است تا شهدا را به نسل نو معرفی کنیم، گفت: در واقع اردوی راهیان نور یک حج بصیرتی است.
سردار فضلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سردار علی فضلی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز 11 خرداد در گردهمایی فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی سراسر کشور که در حسینیه امام‌خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: در آستانه سالگرد ارتحال امام راحل قرار داریم، امام عظیم الشان انقلاب حق بندگی را به گردن همه تاریخ انقلاب و امت دارند، امروز به ویژه نسل دانش آموزی تمام تجربه و اندوخته‌های خود را از امام دارند.

 

وی بیان کرد: مکتب امام خمینی(ره) احیاگر دوباره دین اسلام است و مستکبرین و مخالفین و تکفیری‌ها و داعشی‌ها در مقابله با سربازان خدا هستند.

 

جانشین سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام در دفاع مقدس در میدان عمل کردند و تنها شعار ندادند.

 

فضلی با بیان این که در سال 1364 جمعی از فرماندهان به محضر امام راحل مشرف شده بودیم و وقتی که برادر محسن فرمانده وقت سپاه گزارش به خدمت امام راحل دادند آنگاه امام در چند جمله تکالیف ما را به عنوان راهبرد اعلام کردند و آن این بود که هرشب به دشمن هجمه وارد کنید و خواب را از چشم دشمن بگیرید.

 

وی تصریح کرد: اگر نبود صداقت و از جان گذشتگی رزمندگان اسلام، امروز ما به خرمشهر نمی رسیدیم چرا که کار برای خدا ماندگار می شود.

 

جانشین سازمان بسیج مستضعفین خطاب به فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی سراسر کشور تصریح کرد: امروز شما در جهاد جنگ نرم همان کاری را انجام می دهید که اگر فرماندهان دیروز می خواستند هم همین کار را انجام می دادند.

 

وی با بیان این کار در عرصه جنگ نرم نیازمند شور و اشتیاق و نظم و انضباط است، اظهار کرد: برای کار در این میدان شما باید به الگوهای هشت سال دفاع مقدس، شهدا و رزمندگان و امام راحل متوسل شوید.

 

فضلی در ادامه با بیان این که در حال حاضر یک فرصت طلایی در اختیار شما قرار گرفته است تا شهدا را به نسل نو معرفی کنید، بیان کرد: در واقع اردوی راهیان نور یک حج بصیرتی است.

 

جانشین سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: این فرصت طلایی فراهم شده است تا در کانون تربیت که فرزندان امام راحل هستند شما افسران جنگ نرم در خط مقدم قرار بگیرید و دشمن را شناسایی کنید./202/934/ب1

ارسال نظرات