۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۴۲۹۸۸۲
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

نام امام خمینی تداعی کننده عزت، عبودیت و جامعیت در اذهان عمومی است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: نام امام خمینی(ع) همواره سه مفهوم عزت، عبودیت و جامعیت را در اذهان تداعی می کند.
امام خمینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام کریم سرافراز، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز در جمع رزمندگان و مرزبانان این استان با تسلیت ایام ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) گفت: نام امام خمینی(ع) همواره سه مفهوم عزت، عبودیت و جامعیت را در اذهان تداعی می کند.

 

حجت الاسلام سرافراز با اشاره به حدیث شریفی از امام کاظم(ع)، اظهار داشت: این امام همام فرموده اند «مردی از قم مردم را به سوی خدا دعوت می کند، افرادی گرد او جمع می شوند که قلب هایشان همچون پاره های آهن ستبر است، بادهای تند حوادث آنها را نمی لغزاند و از جنگ خسته نمی شوند و نمی ترسند، اعتماد آن ها بر خداست و سرانجام کار از آن پرهیزکاران است.»

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری افزود: 14 قرن بعد از هجرتِ تاریخ ساز پیامبر عظیم الشأن اسلام از مکه معظم به مدینه منوره، با پیروزی انقلاب عظیم و شکوهمند اسلامی در ایران، بزرگ ترین تحول جهانی در قرن بیستم میلادی به وقوع پیوست و کنگره های ظلمتکده انزوا و مهجوریت دین و ایمان و یکتاپرستی در جهان معاصر به لرزه درآمد و خورشید اسلام از مغرب بر بشر معاصر طلوع کرد.

 

این مقام مسؤول پیوند معنویت و سیاست، اعتقاد راسخ و صادقانه به نقش مردم در اداره جامعه و استمرار انقلاب، پاسداری از ارزش ها و ولایت فقیه و اقدام و عمل انقلابی را از روحیات شاخص معمار کبیر انقلاب اسلامی دانست و رهبر معظم انقلاب را ادامه دهنده این راه خطیر معرفی کرد.

 

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) حکومت را ابزاری برای تحقق عدالت ‏و سعادت مردم می دانست، گفت: امام خمینی(ره) ولایت سیاسی و حکومت را بسته به آرای مردم می دانست و می فرمود «میزان رأی ملت است» و این در حالی است که در حکومت های دیگر چنین تفکری معنایی ندارد.

 

حجت الاسلام سرافراز در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه اندیشه و حرکت مسلمانان انقلابی به رهبری امام خمینی(ره) شکل گرفت و با روحیه انقلابی رهبر معظم انقلاب اسلامی به اوج قله های عزت و افتخار دست یافته، گفت: امروز فریاد مظلومان در اقصی نقاط عالم با الگوگیری از انقلاب اسلامی بر سر ظالمان فرود می آید و لرزه بر کاخ های ستم افتاده است.

 

وی کسب عزت و افتخار را در گرو عمل انقلابی و روحیه جهادی دانست و انقلابی گری را مطالبه به حق رهبر معظم انقلاب اسلامی از امت برشمرد.

 

حجت الاسلام سرافراز با تأکید بر اینکه عافیت طلبی و انزواگزینی در هنگام مقابله و ایستادگی برابر مستکبران و دشمنان زیاده خواه، رسم و شیوه عزت مداری نیست، ابراز داشت: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان و باج ندادن به آنها رمز موفقیت و اقتدار ایران اسلامی است که باید در دستور کار مسؤولان قرار گیرد./9457/203/ب2

ارسال نظرات