۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۴۲۹۸۸۱
در نشست حوزه، مبلغان و رسانه ها صورت گرفت؛

رونمایی از فاز اول مجموعه انیمیشنی «عزازیل»

کارگردان مجموعه انیمیشنی «عزازیل» گفت: این مجموعه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در 13 فاز تولید خواهد شد که هر فاز متشکل از 7 قسمت است و فاز اول آن با موضوع «زندگی ابلیس» پیش از خلقت انسان آماده نمایش است.
پوستر عزازیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت‌الاسلام سید علی پورحسینی، مدیر موسسه فراگستر محقق و کارگردان مجموعه انیمیشنی «عزازیل» در حاشیه نشست حوزه، مبلغان و رسانه ها، گفت: «عزازیل» نام ابلیس پیش از رانده شدن از درگاه خداوند متعال است و در این مجموعه قصد داریم سیر خلقت انسان از ابتدا تا زمان حاضر را از دید او به نمایش درآوریم.

 

وی خاطر نشان کرد: این مجموعه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در 13 فاز تولید خواهد شد که هر فاز متشکل از 7 قسمت است و فاز اول آن با موضوع «زندگی ابلیس» پیش از خلقت انسان آماده نمایش است.

 

حجت‌الاسلام پورحسینی در مورد موضوعات در نظر گرفته شده برای فازهای بعدی این مجموعه انیمیشنی افزود: فازهای 2 تا 6 زندگی پیامبران علیهم‌السلام و پیروان ایشان و چگونگی برخورد ابلیس با ایشان، فاز 7 جاهلیت قبل از اسلام، فاز 8 زمان بعثت رسول مکرم اسلام (ص)، فازهای 9 تا 11 زندگی ائمه(ع)، فاز 12 دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و فاز آخر، دوران معاصر را به نمایش خواهد گذاشت.

 

وی در ادامه به چگونگی پشتیبانی محتوایی از مجموعه «عزازیل» پرداخت و خاطر نشان کرد: این مجموعه یکی از خروجی‌ پژوهش‌هایی است که در حوزه علمیه و تحت عنوان مباحث جدیدکار شده است.

 

حجت‌الاسلام حسینی در پایان با بیان این‌که به زودی دوبله انگلیسی و عربی فاز اول این مجموعه به پایان خواهد رسید، به ضرورت ورود طلاب به عرصه‌های هنری تاکید کرد و افزود: معجزه جاودان قرآن فصاحت و بلاغت است و اگر می‌خواهیم مانند قرآن بیان‌کننده و گسترش‌دهنده پیام‌های الهی باشیم، باید زبان هنر را یاد بگیریم تا دامنه وسیع‌تری از مخاطبان را در اختیار داشته باشیم./202/859/ب1

ارسال نظرات