۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۴۲۹۸۳۵
نخست‌وزیر کانادا:

به شراکت با اسرائیل افتخار می‌کنیم

نخست‌وزیر کانادا در اظهاراتی با تاکید بر تداوم حمایت‌های این کشور از رژیم صهیونیستی، تل‌آویو را «یکی از نزدیکترین دوستان و شرکای کانادا» خواند.
بایکوت تحریم اسرائیل

به گزارش خبرگزاری رسا، جاستین ترودو نخست‌وزیر کانادا در اظهاراتی که به مناسبت یک مراسم سالیانه حمایتی از رژیم صهیونیستی ایراد شد، گفت: «همچنان در کنار اسرائیل خواهیم ماند».

 

روز  گذشته چهل و ششمین مراسم «پیاده روی برای اسرائیل» در تورنتو کانادا برگزار شد که در آن چند هزار تن از حامیان رژیم صهیونیستی حضور یافتند.

 

به گزارش پایگاه «عاروتص شوع»، نخست‌وزیر کانادا در اظهاراتی به مناسبت این مراسم سالیانه،‌ از تداوم حمایت‌های این کشور از رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

 

جاستین ترودو تصریح کرد: «کانادا برای تقریبا هفت دهه دوست اسرائیل بوده است. ما همچنان در کنار اسرائیل که یکی از نزدیکترین دوستان و شرکای ما است، خواهیم ماند که این به خاطر ارزش‌های مشترک و حضور ثمربخش و موفق جامعه یهودی کانادا است».

 

نخست‌وزیر کانادا در بخش دیگری از اظهاراتش تاکید کرد که این کشور به اینکه اسرائیل شریک نزدیک آن است، به خود افتخار می‌کند.

 

شایان ذکر است که بسیاری از مردم کشورهای غربی از جمله کانادا در اعتراض به اقدامات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، محصولات ساخت این رژیم را تحریم کرده اند. اما دولت مردان این کشور ها به دلیل نفوذ بالای لابی صهیونیست، با جنبش تحریم اسرائیل مخالفت می کنند./847/ب102/د

ارسال نظرات