۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۴۲۹۸۱۱
آيت الله دري نجف آبادي:

امام خمینی شاخص مکتب اهل بیت است

آيت الله دري نجف آبادي با بیان اینکه امام خمینی عشق به خدمت داشتند و ایشان در زمان حیات خود شاخص مکتب اهل بیت(ع) بودند، خاطر نشان کرد: امام خمینی یک عارف واقعی بالله و دلداده واقعی خدا بودند که تحولاتی عظیم در کشور و دنیا آفریدند.
آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی،  آيت الله قربانعلي دري نجف آبادي، نماينده ولي فقيه در استان مركزي و امام جمعه اراک شامگاه دوشنبه در همایش ملی صلح و گفت‌وگو در اندیشه امام خمینی(ره) که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار شد، بیان کرد: آشنایی جوانان ایران اسلامی با اندیشه‌ها و آرمان‌های بلند امام خمینی در زمینه وحدت ملی سبب خنثی‌سازی توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان می شود.

 

صلح با دشمن، صلح جاهلانه است

نماينده ولي فقيه در استان مركزي با بیان اینکه صلح با دشمن صلح جاهلانه است و اگر با جنایتکاران برخورد نشود طلبکار خواهند شد، خاطر نشان کرد: امام خمینی برای وحدت امت اسلامی به فقه، همدلی و همفکری با اهل سنت عنایت داشتند چرا که ظلم و ستم نسبت به بشر بر خلاف دستورات اسلام است.  

 

آيت الله دري نجف آبادي با بیان اینکه اسلام طرفدار صلح عادلانه است و انسان را به تقوا هدایت کرده و رهنمون می‌سازد، گفت: ‌اسلام طرفدار صلح واقعی است نه صلح با گرگ و با ضرب چماق و نه صلح تحمیلی که اسرائیل خواستار آن است.

 

امام خمینی عشق به خدمت داشتند

امام جمعه اراک با بیان اینکه امام خمینی(ره) عشق به خدمت داشتند و ایشان در زمان حیات خود شاخص مکتب اهل بیت(ع) بودند، خاطر نشان کرد: امام خمینی یک عارف واقعی بالله و دلداده واقعی خدا بودند که تحولاتی عظیم در کشور و دنیا آفریدند.

 

آيت الله دري نجف آبادي با بیان اینکه اسلام دین دوستی، اخوت، ایمان و حکمت و با هر ظلم و ستمی مخالف است، اظهار داشت: متأسفانه شاهدیم آل سعود و داعش با توهین به ساحت مقدس اسلام به دنبال این هستند که چهره اسلام را چهره‌ای خشن به جهانیان معرفی کنند.

 

عملکرد بسیار متحجرانه و جاهلانه آل سعود و داعش

نماينده ولي فقيه در استان مركزي افزود: عملکرد بسیار متحجرانه و جاهلانه آل سعود و داعش و دیگر دشمنان موجب شده برچسب‌های ناروایی به ساحت مقدس اسلام و چهره با عظمت این دین مبین که سرشار از ایمان و حکمت است زده شود.

 

آيت الله دري نجف آبادي بیان کرد: امروز دشمنان در تلاش هستند تا با ناجوانمردی‌ها و جنایات و با دین‌ستیزی و شیعه‌ستیزی چهره‌ای خشن و نامناسب از دین اسلام به دنیا ارائه ‌کنند تا به اهداف پلیدشان دست پیدا ‌کنند.

 

نماينده ولي فقيه در استان مركزي در ادامه با بیان اینکه ماهیت همه دشمنان تاریخ یکی است، اظهار داشت: گروهک‌های تروریستی داعش با در پیش گرفتن رویه بنی‌امیه‌‌ای تلاش دارند چهره دین مبین اسلام را خشونت بار جلوه دهند که هوشیاری مسلمانان می‌تواند طومار این گروهک‌ها را در هم بپیچد./842/202/ب2

ارسال نظرات