۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۴۲۹۳۹۷
حجت الاسلام والمسلمین رجبی:

دشمن با انتخاب آیت الله جنتی احساس خطر بیشتری می کند

عضو جامعه مدرسین با بیان این که دشمن با انتخاب آیت الله جنتی احساس خطر بیشتری می کند،گفت: دشمن تا کنون توهم داشت که توانسته اثرگذاری و نفوذ کند اما الان می بیند که توطئه هایش نقش بر آب شده است.
آیت الله رجبی

حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اقدام انقلابی مجلس خبرگان رهبری در انتخاب آیت الله جنتی به عنوان رییس این مجلس گفت: آیت الله جنتی چهره ای هستند که همواره مورد حقد و کینه دشمنان انقلاب بوده است.

 

وی افزود: ایشان دارای روحیه انقلابی هستند و یک نیروی روحیه ولایی بسیار قاطع و ارزشی به شمار می روند که در برابر توطئه دشمنان همواره در میدان های گوناگون ایستادگی کرده است، انتخاب آیت الله جنتی نشان دهنده این است که منتخبان ملت در خبرگان انقلابی عمل کرده اند.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که با وجود تبلیغات و توطئه هایی که دشمنان انجام دادند هنوز قاطبه ملت مدافع انقلاب و ارزش های انقلاب و پیرو رهنمودهای رهبری هستند، اظهار داشت: با این انتخاب معلوم می شود که تبلیغات دشمنان توهمی بیش نیست.

 

وی ادامه داد: این انتخاب یک نوید و تبریکی به جان اصولگرای درون نظام است که جایگاه و موقعیت خود را در بین ملت و در بین نخبگان و برگزیدگان ملت مورد توجه قرار دهند تا از این ظرفیت استفاده بهینه شود و در تداوم این ظرفیت و تداوم روحیه انقلابی سرمایه گذاری بیشتری انجام دهند.

 

حجت الاسلام والمسلمین رجبی با بیان این که دشمن با این انتخاب احساس خطر بیشتری می کند، ابراز داشت: دشمن تا کنون توهم داشت که توانسته اثرگذاری و نفوذ کند اما الان می بیند که توطئه هایش نقش بر آب شده است، از این سرمایه گذاری دشمن در زمینه نفوذ و زدودن روحیه انقلابی بیشتر خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: توطئه های دشمن بیشتر خواهد که نیروهای اصولگرا باید به همین میزان آمادگی بیشتر داشته باشند و روحیه انقلابی را بیشتر تقویت کنند، روشنگری نکته ای است که رهبر معظم انقلاب به حق و حکیمانه بر روی آن تأکید کردند که باید مدنظر باشد.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: بر مسأله روشنگری باید سرمایه گذاری ویژه شود چون دشمن می خواهد با به هم آمیختن حق و باطل نیروهای انقلاب را دچار انحراف کند، حتی نیروهایی که در سوی دیگر قرار گرفتند منشأ آن عدم آگاهی است؛ با سرمایه گذاری بر روشنگری تعدادی که اگر در انتخابات مجلسین افرادی را که ایده آل اصولگرایان نیستند را انتخاب کردند آنان نیز اگر آگاهی پیدا کنند در انتخابات بعدی خواهیم دید افرادی که اندکی زاویه دارند مورد استقبال قرار نمی گیرند.

 

وی با اشاره به مواضع انقلابی و شجاعانه آیت الله جنتی اضافه کرد: آیت الله جنتی قبل از انقلاب مواضع بسیار مسحکم در دفاع از حضرت امام و لایت داشتند که به رژیم مقابله جدی با ایشان کرد، آیت الله جنتی پس از انقلاب در دوران جولان دادن گروه های انحرافی سمت امامت جمعه در اهواز و مسؤولیت هایی در دادگاه های انقلاب را پذیرفتند.

 

حجت الاسلام والمسلمین رجبی با بیان این که آیت الله جنتی در شورای نگهبان، خبرگان قانون اساسی و خبرگان رهبری مواضعی صریح و قاطع داشتند، گفت: مواضع ایشان در مقام ترویج اندیشه ولایی در خطبه های نماز جمعه انصافا سبب امید همه نیروهای انقلاب بود.

 

وی افزود: مواضع صریح ایشان سبب می شد که نیروهای انقلابی جان تازه ای بگیرند و در عرصه حضور داشته باشند، آیت الله جنتی هم در تمام مقاطع به عنوان دبیر شورای نگهبان مواضع بسیار شجاعانه و قاطعانه ای داشتند و جلوی نفوذی ها را گرفتند؛ چه بسا در مواردی که عده ای درصدد تصویب قوانینی مغایر با اسلام و قانون اساسی بودند اما شورای نگهبان و آیت الله جنتی جلوی آن ها ایستادند./1323/ت302/ج

ارسال نظرات