۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۴۲۹۳۶۶
همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی صورت می گیرد؛

همراهی ۱۴۰ روحانی با کاروان های اعزامی استان چهارمحال و بختیاری به مرقد امام

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه 140 روحانی، کاروان های اعزامی به مرقد امام خمینی(ره) این استان را همراهی خواهند کرد، گفت: در این میان سازمان تبلیغات 40 روحانی، طرح هجرت حوزه های علمیه 60 روحانی و مابقی هم از سوی بسیج طلاب استان تأمین و اعزام خواهند شد.
حجت الاسلام سید جعفر مرتضوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت ‌الاسلام سید جعفر مرتضوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری عصر امروز در نشست کمیته فرهنگی اعزام به مرقد امام خمینی(ره) این استان اظهار داشت: مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام راحل باشکوه خاصی در این استان برگزار شود و مسؤولان باید تمام تلاش خود را در این راستا به کار گیرند.

 

حجت الاسلام مرتضوی ادامه داد: امام خمینی(ره) انقلاب را به جهان صادر کرد و انقلاب اسلامی انفجار نور بوده است که جهانیان را از خواب غفلت بیدار کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) باید به صورت مردمی و در شأن امام راحل برگزار شود و سیره، راه و روش این شخصیت بزرگوار به نسل جدید شناسانده شود چراکه امام خمینی(ره) راه رستگاری و سعادت را به بشر آموزش داد.

 

این مقام مسؤول تصریح کرد: جامعه بشری امروز مدیون زحمات و رهنمودهای امام خمینی(ره) است و ما باید قدرشناس تلاش‌های امام راحل باشیم.

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به وصیت‌نامه امام خمینی(ره) گفت: همه ما مؤظف هستیم از توصیه‌ها و فرمایشات امام خمینی(ره) پیروی کنیم و پاسدار انقلاب اسلامی باشیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه همزمان با سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد برنامه‌های مختلف فرهنگی و معنوی در این استان اجرا خواهد شد، گفت: یکی از مهم ترین برنامه های ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در راستای نشر معارف اسلامی، اعزام مبلغ های دینی کارآزموده همراه با کاروان هایی است که به مرقد امام راحل عزیمت خواهند کرد.

 

این مقام مسؤول با تأکید بر اینکه 140 روحانی، کاروان های اعزامی به مرقد امام خمینی(ره) این استان را همراهی خواهند کرد، افزود: در این میان سازمان تبلیغات 40 روحانی، طرح هجرت حوزه های علمیه 60 روحانی و مابقی هم از سوی بسیج طلاب استان تأمین و اعزام خواهند شد.

 

در ادامه این نشست نیز خدابخش مرادی، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام راحل باید باشکوه خاصی برگزار و زمینه فضای معنوی و بصیرتی در این ایام فراهم شود، ابراز داشت: برنامه‌های بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) باید به صورت معنوی، بصیرتی و پویا برگزار و زندگی امام راحل به نسل جدید معرفی شود.

 

وی از پخش مستند «امام روح‌الله» در مسیر سفر زائران چهارمحال و بختیاری به مرقد امام خمینی(ره) گفت: این برنامه در راستای آشنایی بیشتر زائران این استان با زندگی، سیره، افکار و اندیشه امام راحل در مسیر سفر پخش خواهد شد./9457/202/ب2

ارسال نظرات