۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۴۲۹۳۱۸
استاد حوزه علمیه:

دنیای کفر و وهابیت در برابر آیت الله سیستانی ناتوان هستند

استاد حوزه علمیه قم با بیان این که آیت الله سیستانی از وقوع شرارت های بزرگ در عراق جلوگیری کرده است، گفت: دنیای کفر، وهابیت و تکفیری ها در برابر این روحانی شیعه ناتوان هستند.
آیت الله سیستانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام جواد اشرفی، ظهر امروز به نمایندگی از حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی، نماینده تام الاختیار حضرت آیت الله سیستانی در همایش طلایه داران تبلیغ که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی خرم آباد برگزار شد، با بیان ویژگی های آیت الله سیستانی، گفت: ایشان از ذخیره های خداوند است.

 

وی افزود: آیت الله سیستانی هنگام ورود به عراق با کشوری که از همه جهت صدمه دیده و با خانواده هایی که کشته های فراوان داشتند مواجه می شود.

 

حجت الاسلام اشرفی بیان داشت: در شرایط بحرانی عراق آیت الله سیستانی به تنهایی و با یک تلفن در مقابل یک ارتش تا دندان مسلح و قدرت جهانی ایستاد، گفت: ایشان در شرایطی که دشمن در عراق میخواست جای پایی برای ضربه به اسلام و شیعه برای خود باز کند، وارد این کشور شد.

 

این استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: آیت الله سیستانی از وقوع شرارت های بزرگ در عراق جلوگیری کرده و عظمت زیادی در عالم به وجود آورده است.

 

وی با اشاره به این که آیت الله سیستانی تاکنون توانسته عراق ملتهب را حفظ کند، افزود: امروز در عراق دنیای کفر، وهابیت و تکفیری ها در مقابل عظمت این روحانی شیعه ناتوان هستند.

 

حمایت میلیارد دلاری کشورهای عربی برای سرکوب شیعه است

حجت الاسلام اشرفی با بیان این که جنگ هایی که تکفیری ها با حمایت میلیارد دلاری برخی کشورهای عربی آغاز کرده اند برای سرکوب شیعه است، یادآور شد: وحدتی که آیت الله سیستانی بین شیعه و سنی به وجود آوردند موجب شد در برابر تکفیری ها و وهابی ها بجنگند.

 

وی در ادامه اظهار داشت: آیت الله سیستانی اجازه نداده است، جای پایی برای ابرقدرت های ستمگر در عراق باز شود و با فتواهایی که در جهت مقابله با حمله وهابی ها در عراق صادر کرده است، موجب شده دنیای قدرت در مقابل این مرجع عالیقدر تشیع عاجز بماند.

 

حجت الاسلام اشرفی در پایان بیان داشت: آیت الله سیستانی وجود خود را در راستای خدمت به اهل بیت(ع)، حوزه های علمیه و جهان تشیع وقف کرده است./9459/202/ب2

ارسال نظرات