۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۴۲۹۲۷۹
در جلسه شورای مشورتی مسکن طلاب آذربایجان شرقی مطرح شد؛

طلاب نخبه و مبلغان طرح هجرت در اولویت حمایت مسکن باشند/ مجتمع مسکونی طلاب معیل تأسیس شود

شورای مشورتی مسکن طلاب استان آذربایجان شرقی با حضور مدیر مرکز خدمات استان، رییس دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی، رییس بنیاد خیریه مصلی تبریز، هیأت مدیره تعاونی خاص طلاب استان و معاونت آموزش مرکز مدیریت استان تشکل شد.
جلسه مشورتی مسکن طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، شورای مشورتی مسکن طلاب استان آذربایجان شرقی با حضور مدیر مرکز خدمات استان، رییس دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی، رییس بنیاد خیریه مصلا تبریز، هیأت‌مدیره تعاونی خاص طلاب استان و معاونت آموزش مرکز مدیریت استان تشکل شد.

 

حجت‌الاسلام‌ موسوی، مدیر مرکز خدمات استان در این جلسه با بیان اینکه برگزاری این جلسات خیر و برکات بسیاری برای طلاب استان به همراه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: همکاری‌ها در رسیدگی به مشکلات طلاب را افزایش خواهیم داد.

 

وی با تأکید بر رسیدگی این مرکز به مشکلات طلاب و رفع نیازهای آن‌ها، خاطرنشان کرد: یکی از رسالت‌های مرکز خدمات حوزه‌های علمیه توجه به مقوله مسکن طلاب و محل سکونت خانواده‌های طلاب است که مسأله ای مهم و اساسی است.

 

مدیر مرکز خدمات استان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره ضرورت توجه به مسکن، گفت: مسکن بنا به فرمایش مقام معظم رهبری یکی از ضروریات طلبه برای ادامه تحصیل، تبلیغ و پژوهش است و باید موضوع مسکن طلاب استان بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

 

وی ادامه داد: توفیق خدمت به سربازان امام زمان(عج) موهبتی است که به لطف خداوند به کارکنان مرکز خدمات اهدا شده است که باید قدردان این نعمت الهی باشند، همان‌ گونه که تاکنون توانسته‌اند این نقش خود را به‌ خوبی ایفا کنند، همان‌ گونه نیز ادامه خواهند داد.

 

حجت‌الاسلام موسوی بابیان اینکه این مرکز توانسته است به برکت حمایت‌های مقام معظم رهبری خدمات مناسبی را به طلاب، روحانیان و خانواده‌ها ارائه کند، اظهار داشت: مسأله مسکن طلاب از اولویت‌های فعالیت‌های مرکز خدمات در سال گذشته بود.

 

حجت‌الاسلام محمدی، رییس بنیاد خیریه مصلا امام خمینی تبریز نیز در این جلسه با تقدیر از اقدامات این مرکز در رفع مشکلات طلاب به‌ ویژه مسأله مسکن طلاب و خانواده‌های آن‌ها، تصریح کرد: مرکز خدمات برای ارائه خدمات مختلف به طلاب و روحانیان با جدیت بیشتر به کار خود ادامه دهد.

 

گفتنی است، در این جلسه طبق پیشنهادهای انجام‌ گرفته مقرر شد، از طلاب بااستعداد و نخبه و طلابی که آمادگی حضور در طرح هجرت یا روحانی مستقر در اطراف مرکز استان و روستاها را دارند، حمایت بیشتری صورت گیرد و مجتمع‌هایی مسکونی ویژه طلاب معیل برای اقامت رایگان جهت ادامه تحصیل آن‌ها ایجاد شود./854/202/ب2

ارسال نظرات