۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۴۲۹۲۶۳

چند خبر کوتاه از استان کرمان

وقف منزل مسکونی یک میلیاردی در شهربابک جهت ترویج قرآن کریم، وقف زمین جهت ساخت حسینیه در کوهبنان، تجلیل ازکارشناس روابط عمومی اداره اوقاف شهرستان بردسیر به عنوان روابط عمومی برتر و وقف زمین جهت امور امامزاده در کوهبنان از اهم اخبار کوتاه استان کرمان است.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، وحید پور محمدی سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهربابک با اشاره به ثبت نخستین وقف امسال شهرستان شهربابک اظهار کرد: از سوی زوج واقف کربلایی "محمد عباسی" و همسر گرامی شان" سکینه طهماسبی" یک باب منزل مسکونی وقف شد.

 

وی افزود: واقفان گرانقدر در راستای ترویج و نشر فرهنگ کلام وحی ملک خود را جهت استفاه از یک مرکز منسجم  قرانی با نیت ثواب به روح فرزند مرحوم شان قرار داده اند.

 

پور محمدی ارزش ملک مذکور را مبلغ یک میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد ملک فوق با 300 متر مربع مساحت با کلیه امکانات موجود وقف شده است.

 

وقف زمین جهت ساخت حسینیه در کوهبنان

رضا مطیع دولت با اشاره به ثبت پنجمین وقف صورت گرفته امسال شهرستان کوهبنان اظهار کرد: از سوی خیر نیکوکار "حسن حیدر زاده" قطعه زمینی جهت ساخت حسینیه حضرت فاطمه الزهرا (س) وقف شد.

 

وی افزود: زمین مذکور 580 متر مربع مساحت دارد  و واقف تولیت امور آن را خود عهده دار شده است.

 

مطیع دولت با اشاره به ثبت 5 مورد وقف جدید طی سال جاری در خصوص اجرای برنامه های طرح مودت نیز گفت: در اقدامی از سوی جمعی از خیران ماهیانه مبالغی بصورت مشارکی جهت تسریع روند عملیات عمرانی امامزاده اهداء می شود که تا کنون مبلغ 60 میلیون ریال اعتبار توسط خیرین به طرح مذکور اختصاص یافته است.

 

تجلیل ازکارشناس روابط عمومی اداره اوقاف شهرستان بردسیر به عنوان روابط عمومی برتر

همزمان با گرامیداشت روز ارتباطات و هفته روابط عمومی، همایش توجیهی ویژه کارشناسان روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان بردسیر برگزار شد.

 

این همایش که با حضور مدیر کل حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری کرمان و جمعی از مسؤولان شهرستان همراه بود از کارشناسان برتر حوزه روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان با اهداء لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد که در همین راستا از "حسن سالاری" کارشناس روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تجلیل شد.

 

وقف زمین جهت امور امامزاده در کوهبنان

رضا مطیع دولت سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کوهبنان، با اشاره به ثبت چهارمین وقف صورت گرفته  طی سال جاری در کوهبنان اظهار کرد: از سوی خیر نیکوکار "محمد رضا جعفری نژاد" قطعه زمینی جهت کلیه امور فرهنگی، مدیریتی و عمرانی امامزاده سید سلیمان(ع) وقف شد.

 

 وی افزود: زمین مذکور 300 متر مربع مساحت دارد  و واقف تولیت امور آن را به هیئت امناء امامزاده جهت استفاده قرار داده است.

 

مطیع دولت با اشاره به ثبت 4مورد وقف جدید طی سال جاری در خصوص اجرای برنامه های طرح مودت نیز گفت: در اقدامی از سوی جمعی از خیرین ماهیانه  مبالغی بصورت مشارکی جهت تسریع روند عملیات عمرانی امامزاده اهداء می شود که تا کنون مبلغ 60 میلیون ریال اعتبار توسط خیرین به طرح مذکور اختصاص یافته است./303/9709/ب1

ارسال نظرات