۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۴۲۹۲۱۸
نماینده آیت الله سیستانی:

نجات جان یک انسان از مبارزه با تروریسم مهمتر است

نماینده آیت الله سیستانی گفت: رزمندگان باید از جان مردم بی گناه محافظت کنند زیرا نجات جان یک انسان از مبارزه با تروریسم مهمتر است.
حجت الاسلام سید احمد صافی، نماینده حضرت آیت الله سیستانی و تولیت شرعی آستان مقدس عباسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حجت الاسلام سید احمد صافی، نماینده حضرت آیت الله سیستانی و تولیت شرعی آستان مقدس عباسی در خطبه‎های نماز جمعه روز گذشته کربلاکه در صحن مبارک امام حسین (ع) در کربلا برگزار شد، با اشاره به آغاز عملیات آزادسازی فلوجه گفت: این روزها عزیزان ما از نیروهای امنیتی، بسیج مردم و عشائر در میدان‎های جنگ در حال نبرد با جریان تروریستی و تکفیری داعش هستند. هیچ کلام و سخنی نشان دهنده عظمت و بزرگی کار شما رزمندگان نیست و ای کاش ما هم در رکاب شما در حال مبارزه با تروریسم بودیم تا به رستگاری برسیم.

 

وی افزود: مجاهدان و رزمندگان عراقی حاضر در این نبرد باید از جان غیرنظامیان در برابر تروریست‎ها محفاظت کنند و اقدامات لازم را برای نجات جان آنان از چنگال دشمنان انجام دهند.

 

 خطیب جمعه کربلا خواستار مراقبت از زخمی شدگان و رسیدگی به حال خانواده های شهدا شد و تصریح کرد: نجات انسان بی گناه از آزار و اذیت، مهمتر و بزرگتر از هدف قرار دادن دشمن است.

 

وی همچنین از پیروزی های اخیر نیروهای امنیتی، نیروهای مردمی و قبایل سنی علیه تروریسم قدردانی کرد و اظهار داشت: خداوند دو اجر به شما رزمندگان می دهد، اولین پاداش به خاطر مبارزه با تروریسم و دومی به سبب صبر و تحمل مشکلات است.

 

نماینده حضرت آیت الله سیستانی تصریح کرد: با وجود اینکه دو سال است که از جنگ با جریان تروریستی و تکفیری داعش می گذرد و هزاران تن از مردم بی گناه این کشور کشته شده‎اند، آنان بازهم در برابر دشمنان عقب نشینی نکردند و هر روز نسبت به مبارزه با تروریسم مصمم‎تر می شوند./994/ب902/د

ارسال نظرات