۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۴۲۹۱۷۷
امام جمعه بندرعباس:

جایگاه مهم و تاثیرگذار مجلس خبرگان مورد غفلت قرار نگیرد

امام جمعه بندرعباس به آغاز بکار مجلس خبرگان رهبری در هفته‌ اخیر و جایگاه مهم و تاثیرگذاری این مجلس در کشور اشاره کرد و گفت: از اهمیت و جایگاه این مجلس مهم در کشور نباید غافل شد.
آیت الله نعیم آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به اهداف شوم دشمنان برای نسل جوان گفت: آسیب و معضل شوم اعتیاد یکی از توطئه دشمنان برای آلوده کردن نسل پرتوان جامعه ایران اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه دشمن قصد دارد تا کشور ایران نسلی خموده و گرفتار داشته باشد افزود: خانواده‌ها می توانند با کوچک ترین هوشیاری و دقت، از ابتلای جوانان به این گونه معضلات و آسیب ها مصون نگه دارند.

 

امام جمعه بندرعباس خطاب به جوانان گفت: مراقب آفت‌های زندگی امروز نظیر اعتیاد و دخانیات باشید چراکه این معضلات، بزرگ‌ترین آسیب را به زندگی، آینده‌ و خانواده ‌شما وارد می‌کند.

 

آیت الله نعیم آبادی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نمایندگان مردم در مجلسین باید با همفکری و همدلی و همچنین تعامل در جهت حفظ و دفاع از حقوق مردم استان هرمزگان تلاش کنند.

 

 وی در ادامه، بر تلاش و همت مسؤولان با همفکری در راستای رفع مشکلات جوانان به ویژه در امر ازدواج و اشتغال تاکید کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان به بازگشایی مجلس دهم همزمان با روز مجلس در کشور اشاره کرد و گفت: منتخبان مردم در این روز مهم، به عنوان نمایندگان مردم قدرشناس ایران به مجلس ورود کرده وکار خود را آغاز می‌کنند.

 

آیت الله نعیم آبادی همچنین در ادامه با تاکید بر اینکه نمایندگان باید خدمت به مردم را از اولویت های اول و آخر خودشان بدانند تصریح کرد: کمک به دولت و تصویت قوانینی برای مهار مشکلات اقتصادی مردم مهم‌ترین کار مجلس دهم است و نمایندگان نیز باید در جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم گام بردارند.

 

امام جمعه بندرعباس به آغاز بکار مجلس خبرگان رهبری در هفته‌ اخیر و جایگاه مهم و تاثیرگذاری این مجلس در کشور اشاره و تاکید داشت: از اهمیت و جایگاه این مجلس مهم در کشور نباید غافل شد.

 

وی با تاکید بر اینکه مجلس خبرگان یکی از سنگرهای مهمی در کشور بوده که دشمن به آن چشم دوخته است ابراز داشت: دشمنان غافلند که نصرت الهی برای ملت ایران رقم خورده است.

 

امام جمعه بندرعباس در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به نقش مجلس در تصویب قوانین و نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها در اجرای قانون در کشور بیان‌ کرد: از سوی مردم، فرصت بزرگی برای خدمت در اختیار نمایندگان ملت قرار گرفته و نمایندگان نیز باید صداقت در عمل را سرلوحه کار خود قرار دهند./201/851/ب1

ارسال نظرات