۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۴۲۹۱۳۵
به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی؛

کاروان پیاده حرم تا حرم از آمل عازم تهران شد

نخستین کاروان پیاده مازندران از آمل ضمن تجدید بیعت با شهدا از آستان امام زاده ابراهیم(ع) در قالب از حرم تا حرم از آمل برای شرکت در مراسم سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی به مرقد امام خمینی (ره) اعزام شد.
کاروان پیاده آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با حضور امام جمعه آمل، فرماندار ویژه آمل، نیروهای نظامی و انتظامی، مدیران شهری و خانواده های معظم شهدا، امروز نخستین کاروان پیاده مازندران از آمل ضمن تجدید بیعت با شهدا از آستان امام زاده ابراهیم (ع) در قالب از حرم تا حرم از آمل برای شرکت در مراسم بیست و هفتمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی به مرقد امام خمینی (ره) اعزام شد.

 

حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل در این مراسم با بیان این که این نگونه پیاده روی ها نگاه فرهنگی و ارزشی دارد، گفت: امروز شما دلدادگان امام عزیز با حضور در مزار شهدا بار دیگر ضمن تجدید بیعت با شهیدان، درکنار امام زاده ابراهیم(ع) عهد و پیمان با امام راحل و فرزند خلف او امام خامنه ای بستید.

 

وی افزود: اعزام پیاده به سمت مرقد امام عزیز یک نوع عمل صالح است که نیاز به فرهنگ سازی دارد که امری ارزنده و گرانقدر است.

 

 امام جمعه آمل تصریح کرد: این حرکت در راستای ادامه راه و تعبیت از ولایت است که شما عزیزان در این مسیر قدم برداشتید.

 

حجت الاسلام مرتضوی با بیان این که مسیر حرکت شما مسیر فرهنگ شهادت و فرهنگ ولایت مداری است، گفت: امروز این حرکت خودجوش شما وظیفه ما را در جهت خدمت رسانی به مردم عزیز دوچندان کرده است.

 

 وی ادامه داد: ضرورت دارد تا با وحدت بتوانیم مشکلات مردم را که ولی نعمت ما هستند برطرف کنیم و در این راستا کوشا باشیم.

 

امام جمعه آمل با اشاره به نام گذاری سال 95 به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار داشت: نیاز است تا در راستای نهادینه سازی و تحقق شعار سال گام های ارزنده و اثربخشی برداشته شود.

 

حجت الاسلام مرتضوی ادامه داد: ما هر چه داریم از این مردم است و باید در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری حرکت کنیم که در پیشگاه خداوند متعال سربلند باشیم.

 

سروان رمضان رنجبر، جانشین فرمانده سپاه ناحیه آمل در حاشیه اعزام کاروان پیاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل گفت: این کاروان حدود صد نفر از اقشار مختلف مردم شهرستان آمل است و مسیر بیش از سیصد کیلومتری آمل تا مرقد امام خمینی(ره) را در مدت هفت روز پیاده طی می کنند.

 

وی افزود: شهرستان آمل در طول سال های پس از رحلت امام راحل در آستانه سالگرد بنیانگذار انقلاب در قالب کاروان های سواره و پیاده برای شرکت در مراسم گرامی داشت امام خمینی(ره) حضوری فعال ارزنده داشته است.

 

رنجبر حضور جوانان در این کاروان را چشمگیر و گرانقدر خواند و تصریح کرد: یک روحانی هم به همراه کاروان پیاده آمل حضور دارند که در طول مسیر برای اعضای کاروان برنامه های فرهنگی تبلیغی را اجرا می کند.

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل ادامه داد: امسال در مجموع حدود یک هزار و هشتصد نفر از اقشار مختلف شهرستان آمل براساس سهمیه تعیین شده شهرستان برای شرکت در مراسم سالگرد امام خمینی(ره) در تهران شرکت می کنند.

 

وی از برگزاری برنامه های مختلف به مناسبت سالگرد امام خمینی(ره) در شهرستان آمل خبرداد و تصریح کرد: ویژه برنامه هایی در همین راستا برگزار می شود که ضرورت دارد در راستای تبیین اندیشه های ارزشمند امام راحل کوشا باشیم./202/1314/ب1

ارسال نظرات