۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۴۲۹۰۹۷
آیت الله حیدری مطرح کرد؛

وجود بیش از ۲ هزار حدیث درباره امام زمان در کتب روایی شیعه و اهل سنت

آیت الله حیدری با اشاره به روایات فراوان درباره نشانه های ظهور در آخرالزمان، گفت: بیش از 2 هزار حدیث از پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) درباره امام زمان در کتب روایی شیعه و اهل سنت وجود دارد.
آیت الله حیدری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز با حضور در برنامه «حوارالمهدوی» که از شبکه جهانی الاهواز پخش شد، با اشاره به صدور بیش از 2 هزار حدیث از پیامبراکرم(ص) و اهل بیت(ع) درباره امام زمان(عج) که در کتب روایی و حدیثی اهل سنت و تشیع وجود دارد، اظهارداشت: روایات مرتبط با نشانه ها و علائم پیش از ظهور آن حضرت در کتب فریقین به صورت متواترثبت شده است.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان ظهور متعدد و فراوان مدعیان دروغین مهدویت در تاریخ ابرازداشت: این مسأله به دلیل کثرت روایات درباره آن حضرت و رسوخ عقیده مهدویت در میان امت اسلام که قداست و لطف الهی شمرده می شود و مدعیان دروغین برای بهره برداری از اشخاص و کسب شهرت چنین ادعاهایی را مطرح می کنند.

 

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: مدعیان دروغین مهدویت از مذهب تشیع و تسنن و بیشتر کشورهای اسلامی در همه دوران از جمله پیش از ولادت امام زمان(عج) و در دوران زندگانی امامان معصوم، غیبت صغری و سپس غیبت کبری و تا الان وجود دارند.

 

آیت الله حیدری علائم و نشانه های ظهور در آخرالزمان را برای تشخیص منجی عالم بشریت از مدعیان دروغین و همچون معجزه نشانه راستگویی مدعی مهدویت است، گفت: برخی از نشانه های ظهور به صورت تدریجی و با گذشت زمان به وقوع می پیوندد و برخی در سال های نزدیک و اندکی پیش از ظهور واقع خواهد شد.

 

این مقام مسؤول در ادامه خاطرنشان کرد: برخی از نشانه های ظهور حتمی و واقع شدنی و برخی غیرحتمی است و وقوع نشانه های حتمی همچون صیحه آسمانی، ظهور سفیانی و فرورفتن زمین در آنها، ظهور سید خراسانی، خروج یمانی و قتل نفس زکیه دال بر ظهور امام زمان(عج) خواهد بود.

 

وی با اشاره به این که امام زمان(عج) برای آزادسازی فلسطین اقدام و آن را از دست صهیونیست ها آزاد خواهد کرد، افزود: سفیانی در مسأله فلسطین به مخالفت با آن حضرت می پردازد و در کنار صهیونیست ها قرار خواهد گرفت هر چند که در این رویارویی شکست خواهد خورد./9456/203/ب2

ارسال نظرات