۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۴۲۹۰۴۱
به همت مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان؛

همایش پیوندهای آسمانی در مشهد برگزار شد

همایش پیوندهای آسمانی ظهر امروز با حضور 112 زوج جوان طلبه حوزه علمیه خراسان در محل مجتمع فرهنگی اقامتی ولایت مشهد برگزار شد
همایش پیوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همایش پیوندهای آسمانی ظهر امروز با حضور 112 زوج جوان طلبه حوزه علمیه خراسان در محل مجتمع فرهنگی اقامتی ولایت مشهد برگزار شد.


حجت الاسلام والمسلمین حائری مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان در ابتدای این همایش با تبریک ایام ماه شعبان، به عوامل زندگی سالم اشاره کرد و افزود: محبت از عوامل شیرینی در خانواده هاست که باید حفظ شود.


وی با بیان اینکه محبت هدیه خداوند است که در دل انسانها قرار داده است و باید این هدیه خداوند را نگه داشت، خاطر نشان کرد:  محبت را باید حفظ کرد و یقینا هر چه زندگانی و دائره ان جلوتر می رود گرفتاری ها بیشتر می شود و بیشتر نیاز به محبت است.


مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان با تاکید بر اینکه یکی از عواملی که زندگی زوجین را محکم و شناخت و تلخی ها را آسان می کند رابطه دوست و محبت بین زوجین است، اظهار داشت: اساس دینداری محبت است.


وی در ادامه با بیان اینکه زوجین حکم لباس همدیگر هستند، خاطر نشان کرد: زن و شوهر از همه به هم نزدیکتر هستند و باید عیوب یکدیگر را از همدیگر بپوشانند.


حجت الاسلام والمسلمین حائری با اشاره به اینکه زن و شوهر زینت یکدیگر باشند، به مسائل مهم در زندگانی زوجین اشاره کرد و افزود: آنچه در زندگانی زوجین نقش و تاثیر دارد محبت و گذشت است.


وی در پایان با اظهار تاسف به اینکه اکثر طلاق های امروزی بر اساس اخلاق و رفتار زوجین است ، نسبت به احترام و محبت در زندگی زوجین تاکید کرد و خاطر نشان کرد: زندگانی زوجین میدان رقابت نیست بلکه میدان رفاقت و محبت است.

خاطر نشان می شود برگزاری کارگاه های مشاوره خانوادگی اختصاصی، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین نظافت از جمله برنامه های این همایش یک روزه بود که برگزار شد./202/859/ب3

ارسال نظرات