۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۴۲۹۰۱۸
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان:

۳۵ هزار جانباز در استان خوزستان وجود دارد

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع و اثرگذار برای زنده نگه داشتن یاد شهیدان و ایثارگران از وجود 35 هزار جانباز سرافراز در استان خبر داد.
عبدالرضا فرجیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عبدالرضا فرجیان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، در حاشیه مراسم روز سوم و هفتم اسوه صبر و استقامت جانباز شهید سردار اسماعیل طرفی که پیش از ظهر امروز در مسجد ارشاد اهواز برگزار شد، با تبریک و تسلیت شهادت این عزیز گفت: سردار رشید اسلام پس از 28 سال در بستر جانبازی و مقاومت 3 دهه در برابر دشمنان نظام اسلامی به فیض شهادت نائل آمد.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با ابراز امیدواری از این که بتوانیم با راه و روش و سیره این شهید بزرگوار ادامه دهنده راه شهدا باشیم خاطرنشان کرد: از خداوند می خواهیم که رهروان خوبی برای شهدا و ایثارگران باشیم و این سازمان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه هایی را برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران برپا می کند.

 

فرجیان با اشاره به قانون جامعه ایثارگران درباره تشکیل شورای عالی، استانی و شهرستانی به ریاست رییس جمهور، استاندارها و فرمانداران در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهارداشت: ان شاء الله با برگزاری برنامه های متنوع و اثرگذار ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

 

این مقام مسؤول تصریح کرد: استان خوزستان 16 هزار با مشخصات ثبت شده، 35 هزا جانباز و 2 هزاو 700 آزاده است و 54 شهید مدافع حرم دارد که یک چهارم شهیدان را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و پیش گام در این زمینه می باشد و احکام و آراء جانبازان مدافع محترم خیلی سریع رسیدگی و تحت پوشش قرار می گیرند.

 

گفتنی است، پیش از ظهر امروز مراسم سومین و هفتمین روز شهادت جانباز شهید سردار طرفی با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان و با حضور خانواده این جانباز شهید، خانواده های شهدا و ایثارگران، مسؤولان و عشایر استان در مسجد ارشاد اهواز برگزار شد./9456/203/ب3

ارسال نظرات