۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۲
کد خبر: ۴۲۸۷۱۸
مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

رویکرد فرهنگی مرکز خدمات با شرایط کنونی جهان اسلام  برنامه ریزی شده است

حجت الاسلام موسوی با تشریح و تبیین اوضاع فعلی جهان اسلام و هجمه‌های صورت گرفته علیه اسلام و قرآن، به ویژه انقلاب اسلامی ایران، رسالت اولیه حوزه‌های علمیه را تهذیب، پژوهش و تبلیغ عنوان کرد و گفت: رویکرد فرهنگی مرکز با توجه به مسائل کنونی جهان اسلام برنامه ریزی شده است.
دوره آموزشی طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سید ابوالفصل موسوی، مدیر مرکز خدمات استان امروز در جمع طلاب حوزه علمیه مرند با تشریح فعالیت های مرکز خدمات استان در تسهیل امور طلاب و رفع مشکلات آنها پرداخت و اظهار داشت: مرکز خدمات استان در ارائه خدمات به طلاب فعال عمل کرده است.

 

وی با تشریح و تبیین اوضاع فعلی جهان اسلام و هجمه‌های صورت گرفته علیه اسلام و قرآن، به ویژه انقلاب اسلامی ایران، رسالت اولیه حوزه‌های علمیه را تهذیب، پژوهش و تبلیغ عنوان کرد و ابراز داشت: طلاب در شرایط فعلی و با وجود هجمه های عظیم وظیفه خطیری را بر عهده دارند.

 

مدیر مرکز خدمات استان با بیان اینکه حوزه انقلابی از جمله خواسته های رهبر معظم انقلاب است، ابراز داشت: تداوم اندیشه انقلابی در حوزه های علمیه یک ضرورت انکار ناپذیر برای حیات حوزه های علمیه و انقلاب اسلامی و مرکز خدمات در رویکرد فرهنگی خود به مسأله توجه دارد.

 

وی با اشاره به رسالت خطیر تبلیغ و ترویج معارف دینی در حوزه های علمیه، تأکید کرد: با توجه به شرایط کنونی جهان اسلام و تهاجم گسترده دشمن بر علیه انقلاب و ارزش های اسلامی، حوز های علمیه و طلاب در وظیفه ابتدائی خود باید به دنبال تهذیب نفس و تعمیق علوم خود باشند.

 

حجت الاسلام موسوی تغییر رویکرد فرهنگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه را در همین راستا دانست و گفت: از طلاب و فضلای گرامی درخواست می‌کنم تا با ارائه پیشنهادات و انتقادات سازنده خود، مرکز خدمات را در انجام بهتر این امور یاری نمایند و باعث رشد کیفی خدمات مرکز باشند.

 

همچنین حجت الاسلام  موسوی، مدیر مرکز خدمات استان دیدار امام جمعه مرند، حجت الاسلام نعمت زاده به ارائه گزارشی از خدمات مرکز خدمات استان آذربایجان شرقی پرداخت و اظهار داشت: مرکز خدمات استان توانسته است در طول فعالیت خود خدمات ارزنده ای را به طلاب استان ارائه دهد.

 

امام جمعه مرند با ابراز خرسندی از این دیدار، خدمات مرکز خدمات حوزه های علمیه را بسیار ضروری و مهم تلقی کرد و با تقدیر از مرکز خدمات استان، خاطرنشان کرد: مرکز خدمات استان با فعالیت های خود توانسته از بسیاری از مشکلات طلاب را رفع کند  موفق باشد.

 

حجت اسلام موسوی همچنین در مدرسه علمیه خواهران و در جمع اساتید حوزه  علمیه مرند حضور یافت و به پرسش های مطرح شده پاسخ داد و همچنین با حضور در منزل تعدادی از معمرین این شهرستان، از نزدیک با مشکلات و مسائل آنها آشنا شد./202/854/ب1

ارسال نظرات