۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸
کد خبر: ۴۲۸۷۰۳
سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس:

فعالیت‌های تابستانی کانون‌های مساجد فارس بر محور شعار سال است

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس گفت: محور برنامه‌های تابستان سال جاری پرداختن به شعار سال و منویات مقام معظم رهبری در موضوع اقتصاد مقاومتی و مباحث فرهنگی است.
کانون مساجد

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، رضا باقری، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان فارس امروز، ۴ خرداد در جلسه هماهنگی برنامه‌های تابستان این کانون‌ها گفت: به منظور برنامه‌ریزی و اجرای مناسب برنامه‌های تابستانی و در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت تابستان ستادهای اوقات فراغت در کانون‌های مساجد تشکیل شده است که این ستادها با محوریت کانون فرهنگی ـ هنری مصلی نماز جمعه شهرستان فعالیت می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه این ستادها برنامه‌های تابستانه کانون‌های مساجد را در قالب طرح «آسمانی‌ها» برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنند، افزود: در سفرهای نظارت و بازدید با حضور امام جمعه شهرستان برنامه‌های کانون‌های مساجد مورد بررسی قرار می‌گیرد و مدیران کانون‌ها از رهنمودهای ایشان بهره‌مند می‌شوند.

 

سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد فارس افزود: نشست‌هایی با حضور مدیران و رابطان کانون‌های مساجد در دفتر امام جمعه شهرستان‌ها در حال برگزاری است و تاکنون جلسات اوقات فراغت در مساجد بیش از ۶ شهرستان با حضور کارشناسان دبیرخانه و نمایندگان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده است.

 

سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد فارس با تاکید بر اینکه محور برنامه‌های تابستان سال جاری پرداختن به شعار سال و منویات مقام معظم رهبری در موضوع اقتصاد مقاومتی و مباحث فرهنگی است، گفت: در این راستا کانون‌های مساجد کلاس‌های آموزشی را در رشته‌های مختلف برای رسیدن به کارآفرینی برگزار می‌کنند.

 

باقری افزود: در برنامه‌ریزی‌ها همچنین سعی شده است تا از فرصت تقارن ماه مبارک رمضان با برنامه‌های تابستانی برای غنی‌سازی و معنویت‌بخشی برنامه‌ها استفاده شود./919/102/ب2

ارسال نظرات