۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۴۲۸۴۰۲
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه:

حماسه فتح خرمشهر موید وعده الهی در پیروزی حق علیه باطل است

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه با تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز فتح خرمشهر گفت: حماسه فتح خرمشهر موید وعده الهی در پیروزی حق علیه باطل است
حجت الاسلام عسگری

حجت الاسلام هادی عسگری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: فرا رسیدن سالروز حماسه آفرینی رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر بیانگر ایثار و مجاهدت های بی شمار مردم ایران در دفاع از خاک و وطن است.


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه تصریح کرد:حماسه فتح خرمشهر موید وعده الهی در پیروزی حق علیه باطل است.


وی در ادامه گفت: رزمندگان جبهه اسلام با دست خالی در مقابل  جبهه های عظیم کفار به پیروزی دست یافتند و اجازه تعدی به وجبی از خاک کشور را به دشمنان ندادند.


حجت الاسلام عسگری با گرامیداشت یاد شهدای دوران دفاع مقدس اظهار داشت: دشمنان با اصل و ریشه نظام اسلامی مشکل داشتند و به دنبال خشکاندن ریشه انقلاب بودند اما به خواست خداوند متعال و با اراده مولادین رزمندگان و جانفشانی شهدا مغلوب میدان شدند.


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مردم مسلمان و غیور ایران اسلامی در هر زمانی حامی ولایت فقیه و کشور خود هستند و تا پای جان در این راه ایستادگی کرده و در مقابل هیچ مستکبری زانو نمی زنند و قامت خمیده نمی کنند.


وی تاکید کرد: مسلمان با توکل بر وعده حق و با تکیه بر عنایات ویژه امام عصر (عج) بدون واهمه و ترس از قدرت های ظاهری دشمنان گام به میدان مبارزه گذاشته و با روحیه ایثار و شهادت پیروز میدان هستند.


حجت الاسلام عسگری در پایان عنوان داشت: دشمنان باید بدانند در مقابل روحیه ایثار مردم ایران زمین یارای ایستادگی نخواهند داشت و مطابق وعده های قرآن کریم، پیروز حقیقی نبردهای اسلام و کفار، رزمندگان مسلمان هستند./857/303/ب3

ارسال نظرات