۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۴۲۷۹۹۹
استاد حوزه علمیه:

دین تحریف شده پیامبر با ظهور امام زمان احیا می‌شود

استاد حوزه گفت: وقتی امام زمان(عج) ظهور کنند چیزی بر روی زمین نیست که به وجود خدا شهادت ندهد و همه مسلمان خواهند شد، در اصل با ظهور دین تحریف شده پیامبر اکرم(ص) دوباره احیا می‌شود و امام زمان(عج) بر پایه عدل بر مردم حکومت می‌کند.
گلپایگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی وحیدی گلپایگانی استاد سطوح عالی حوزه و امام جماعت مسجد انصارالحجة تهران شامگاه جمعه در کلاس اخلاق خود که در مسجد انصار الحجه برگزار شد با اشاره به علائم ظهور امام زمان(عج)، اظهار داشت: با توجه به سوره آل عمران که در رابطه با امام زمان(عج) است آمده که در زمان ظهور آسمان و زمین در تسلیم امام عصر(عج) خواهد بود، همچنین عوامل زمین نیز در تسلیم امام عصر(عج) خواهند بود.

 

وی ادامه داد: امام زمان(عج) از ولایت تکوینی استفاده می‌کند و در روایات آمده است وقتی امام زمان(عج) ظهور کنند چیزی بر روی زمین نیست که به وجود خدا شهادت ندهد و همه مسلمان خواهند شد، در اصل با ظهور دین تحریف شده پیامبر اکرم(ص) دوباره احیا می‌شود و امام زمان(عج) بر پایه عدل بر مردم حکومت می‌کند.

 

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه در کتب المهدی، سفینه البحار، علائم ظهور به بیست مورد آمده است خاطرنشان کرد: ابتدا ظهور زمانی رخ می‌دهد که بی دینی بر روی زمین نشر پیدا می‌کند و سپس زمامداران بدکار و رذل‌ترین آنها بر مردم حکومت می‌کنند، قضات از فرمان خدا سرپیچی کرده و دانشمندان کشور خائن می‌شوند.

 

امام جماعت مسجد انصار الحجه افزود: در علائم ظهور باید گفت که بی‌خردان در جامعه کارفرما می شوند و زنان نیز در امور سیاسی وارد می‌شوند، همچنین قمار‌خانه‌ها دائر و قمار بازها زیاد می‌شوند و در این راستا شراب‌خوری و شراب فروشی زیاد و بدین ترتیب قتل و جنایت نیز عادی می‌شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی با اشاره به دیگر علائم ظهور یادآور شد: شهادت دروغ زیاد شده و مردم مانند گرگ به جان هم می‌افتند، همجنس بازی فراوان شده و فرزندان غیر مشروع زیاد شده، مردها تحت امر زنان قرار می‌گیرند و آمار طلاق و فحشا عادی می‌شود.

 

وی در ادامه افزود: در جامعه مردم از هم بدشان می‌آید و مناظر شهوت‌انگیز بی‌حد و حصر می‌شود، دعوت به راه راست کم و ترغیب به فحشا علنی می‌شود، وزرا و دست‌اندرکاران جامعه ستمکار و دروغگو می شوند.

 

حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی در پایان گفت: در روایتی از امام باقر(ع) پرسیده شد در زمان ظهور امام زمان(عج) خونی ریخته می‌شود و ایشان فرمودند با ظهور حضرت مهدی(عج) خون‌های زیادی ریخته خواهد شد./202/816/ب1

ارسال نظرات