۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۴۲۷۸۴۹
شریعتمداری:

مقاومت در برابر آمریکا مطالبه فرزندان انقلابی از مسؤولان است

مدیر مسؤول روزنامه کیهان گفت: ما در مقابله با آمریکا هیچ گاه نباید عقب‌نشینی کنیم، همواره پرچم خود را بالا نگه داشته و در این باره از مسؤولان مطالبه داشته باشیم.
شریعتمداری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسین شریعتمداری مدیر مسؤول روزنامه کیهان، عصر امروز در مراسم اختتامیه جشن دکتر سلام که در مجموعه ورزشی شهدای هفت تیر برگزار شد، ضمن تبریک ماه شعبان، گفت: همه به وضوح می بینیم که دکتر سلام نقشی موثر و تعیین کننده در عرصه طنز داشته است، فکاهه فقط برای خنداندن است اما طنز به موضوعات اجتماعی توجه دارد.

 

وی افزود: این گونه اجتماعات تابلوی جلی تری از فضای حزب الله را در عرصه نشان می دهد یکی از ترفندهای ظریف وارونه نشان دادن فضای سیاسی است.

 

شریعتمداری با اشاره به حدیثی مبنی بر اینک صلوات بلند نفاق را از بین می برد، عنوان کرد: شما جوانان انقلابی پرچم های خود را بالا نگه دارید حریف بسیار ضعیف تر از آن است که بخواهد در برابر شما قد علم کند.

 

مدیر مسؤول روزنامه کیهان اظهار داشت: این نشست ها بسیار ضروری است و نباید از آن غفلت کرد، رهبر معظم انقلاب فرمودند: نشستن شما فرزندان انقلابی با یکدیگر موضوعیت دارد.

 

وی بیان داشت: ما با حریفی طرف هستیم که به چیزی پایبند نیست در مقابله با این حریف هرگاه به عقب گام برداریم به طور قطع گام های به طرف جلوی او را مشاهده خواهیم کرد، حزب‌الله باید همواره پرچم خود را بالا نگه داشته و از مسؤولان، حق را مطالبه کنند.

 

شریعتمداری ابراز کرد: به تدریج ابری که برخی در فضا پراکنده بودند کنار می رود و به زودی فرزندان انقلابی و حزب الله در سراسر منطقه اسلامی به پیروزی دست خواهند یافت./202/807/ب1

ارسال نظرات