۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۴۲۷۷۶۷
امام جمعه شهرستان انار:

تبیین راهکاری تحقق اقتصاد مقاومتی از وظایف روحانیان است

امام جمعه شهرستان انار گفت: تاکید بر اجرای اقتصاد مقاومتی باید از طریق منابر و روحانیان به گوش مردم رسانده شود و منافع و اهمیت این کار بارها تکرار شود تا مردم اهمیت این مسأله را به خوبی درک کنند.
اقتدار ملی

حجت الاسلام حسین ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با نقش روحانیان و طلاب در اقتصاد مقاومتی، گفت: با توجه به موقعیتی که حمهوری اسلامی در جهان دارد، دشمنی ها و مخالفت هایی از اول انقلاب تا به امروز علیه ایران اسلامی به عنوان محور مقاومت صورت می گیرد.

 

وی ادامه داد: یکی از مهم ترین نقاط مورد توجه دشمن برای ضربه زدن به اقتدار نظام اسلامی ایجاد مشکلات اقتصادی در برابر نظام اسلامی است که می توان از آن به عنوان جبهه اقتصادی دشمن در مقابل نظام تعبیر کرد.

 

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: ما همانطور که در جبهه دیگر برای مثال، تهاجم نظامی رژیم بعث به ایران با حمایت سران استکبار و همچنین ایجاد تفرقه افکنی بین قومیت ها در اول انقلاب و در مقابل این دشمنی ها  با اتحاد و یک پارچی و ولایت پذیری ایستاده ایم.

 

امام جمعه انار اظهار کرد: ما در این جبهه جدید نیز که از آن به عنوان جبهه اقتصادی دشمن تعبیر می کنیم، مهم ترین عامل موفقیت ما در مقابل دشمن در مرحله نخست اتحاد و یک پارچگی ملت است، در مرحله دوم ولایت پذیری و ولایت مداری مردم و تبعیت مردم از دستورات مقام معظم رهبری است.

 

وی با اشاره به نقش روحانیان و طلاب در اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: روحانیان و طلاب همیشه نقش هدایت مردم را بر عهده داشتند و یکی از عوامل موفقیت طلاب و روحانیان عمل به آنچه که خود می گویند، است، بنابراین روحانیان و طلاب باید با اطلاع و آگاهی از موضوع اقتصاد مقاومتی و محورهای آن و خود عمل کردن به آن، مردم را در راهنمایی و ارشاد عمل به محورهای اقتصاد مقاومتی تشویق کنند و زمینه را در جامعه فرهم کنند.

 

امام جمعه انار در پایان خاطرنشان کرد: تاکید بر اجرای اقتصاد مقاومتی باید از طریق منابر و روحانیان به گوش مردم رسانده شود و منافع و اهمیت این کار بارها تکرار شود تا مردم اهمیت این مسأله را به خوبی درک کنند./302/972/ب1

ارسال نظرات