۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۴۲۷۷۶۰
آیت‌الله سلیمانی:

مهدویت یک فلسفه عمیق و واقعیتی غیرقابل انکار است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: مسأله مهدویت، انتظار و ظهور منجی در معنای حقیقی آن، فلسفه عمیقی دارد که بسیار نجات‌بخش بوده با توجه به آنکه در همه کتب آسمانی به آن اشاره شده، یک واقعیت غیرقابل انکار است.
آیت‌الله سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، نشست برنامه‌ریزی شئونات فرهنگی بزرگداشت نیمه شعبان، صبح امروز با حضور اعضای بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، هیأت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی استان و مدیران فرهنگی ادارات در بیت امام جمعه شهرستان زاهدان برگزار شد.

 

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه شهرستان زاهدان در این نشست بیان کرد: حقیقت مهدویت و ظهور منجی عالم بشریت در همه کتاب‌های آسمانی نوشته شده است، اما مکتب‌های بشری به دنبال تکذیب و انکار آن هستند.

 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: قبل از آن‌که مهدی را در قرآن قرار دهند، در کتاب‌های آسمانی پیشین همچون تورات و انجیل قرار دادند و ما حق تکذیب آن را نداریم چراکه علم آن را نداریم.

 

وی افزود: زمینه‌سازی برای پذیرش حضرت مهدی(عج) از دوران پیامبر(ص) آغاز شد و تاکنون ادامه دارد، به طوری که از طرق محدثان اهل تسنن و اهل تشیع مورد تأیید بوده و در حقیقت می‌توان آن را حلقه وصال همه مسلمانان عنوان کرد. 

 

آیت‌الله سلیمانی بیان کرد: ولادت پنهانی این امام بزرگوار و حفظ جان ایشان همانند ولادت حضرت موسی(ع) بود؛ خداوند درباره آن حضرت، همان کار را کرد که درباره موسی کرد به طوری که دشمنان مهدی (عج) هم در واقع همان سیاست فرعونی را دنبال کردند.

 

وی عنوان کرد: امیدواریم که بیداری اسلامی که با انقلاب اسلامی شدت گرفت و امروزه در بسیاری جوامع در حال رخ دادن است، مقدمه ای باشد برای برپایی حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) که گستره‌اش به اندازه کره زمین است./202/831/ب1

ارسال نظرات