۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۴۲۷۷۵۴
عضو ارشد حزب الله خبر داد؛

اجماع عربستان، ترکیه و قطر برای سقوط دمشق در اول رمضان ۲۰۱۲

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به اجماع عربستان، ترکیه و قطر برای سقوط در اول رمضان سال 2012 اظهار داشت که در آستانه ماه رمضان سال 2016 هستیم و بشار اسد شکست سنگینی بر عربستان متحمل ساخته است.
شیخ نبیل قاووق نایب رییس شورای اجرایی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نبیل قاووق نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت شهادت مصطفی بدرالدین ملقب به سید ذوالفقار از فرماندهان این حزب که با حضور علما، نمایندگان مراجع تقلید، فرماندهان نظامی و سیاستمداران در حرم حضرت زینب(س) برگزار شد، گفت: از دمشق تاریخ و ایستادگی و مقاومیت و در کنار ضریح روایتگر قهرمانی و پیروزی و شهادت یعنی حضرت زینب(س) و سرزمینی که ایستادگی و فداکاری را در تاریخ ثبت کرده است به این بانو می گوییم که به سوی شما آمده ایم تا شهادت دهید که بهترین مردان و جگرگوشه های خود را برای دفاع از حرم شما فرستادیم و قافله بزرگی از شهدا را در این راه داده ایم.

 

وی افزود: امروز نیز سید ذوالفقار که زندگی خود را به جهاد و مقاومت در راه خدا اختصاص داده و سرانجام به فیض شهادت نائل آمد را تقدیم کردیم؛ ذوالفقاری که شخصیت بزرگی در مقاومت بود و در کنار شهید عماد مغنیه توانست شکست های تاریخی را بر رژیم صهیونیستی وارد سازد.

 

حجت الاسلام قاووق از مصطفی بدرالدین به عنوان فرماندهی استثنایی و استراتژیک یاد کرد و اظهار داشت: این شهید فرماندهی پیروزی سال 1993 و 1996 و تله مسعود بنت جبیل در سال 1977 و تپه های مارون الراس در سال 1978 و خلده در سال 1982 را برعهده داشت، بیش از چهل سال به جهاد پرداخت، در این راه مجروح شد و میدان های جنگ به حضور وی شهادت می دهد.

 

عضو ارشد حزب الله ادامه داد: سید ذوالفقار سلاح را در دست گرفت و به جنگ با دشمنان رفت و در کنار سایر برادرانش به پیروزی های بزرگی دست یافت و سرانجام به دلیل شوق زیادی که برای دیدار دوستان شهیدش داشت در جوار حضرت زینب(س) به بالاترین آرزوی خود رسید.

 

وی شهادت را آرزو و افتخار بزرگ مجاهدان دانست و تصریح کرد: صهیونیست ها و تکفیری ها از شهادت سید ذوالفقار به شدت خوشحال شده و گمان کردند که حزب الله با این مساله از نبرد در سوریه عقب نشینی خواهد کرد اما از این مکان مبارک به آنها می گوییم نسبت به همه چیز شرط بندی کنید جز عقب نشینی ما. جنگ با تکفیری ها وظیفه ای ملی و اخلاقی و انسانی به شمار می آید و همچنان در کنار ارتش عربی سوریه با قدرت ایستاده ایم. 

 

حجت الاسلام قاووق با اشاره به توطئه عربستان و قطر و ترکیه برای سرنگونی بشار اسد گفت: وزیران خارجه عربستان و سوریه و قطر چهار سال پیش گردهم آمده و اولین روز ماه رمضان سال 2012 را موعد سرنگونی دمشق عنوان کردند اما هم اکنون در آستانه ماه رمضان سال 2016 شاهد استقامت و پیروزی دمشق هستیم. دمشق با ریاست شجاعانه بشار اسد در برابر نظام سعودی ایستاده و شکست را بر این کشور و پروژه تکفیر تحمیل می کند./980/ب902/د

ارسال نظرات