۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۴۲۷۷۴۱
حجت‌الاسلام والمسمین رئیسی:

انقلاب اسلامی یک نظام الگو و مردم‌سالار است

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک نظام الگو و مردم‌سالار است، گفت: نظام امروز ما نظام مردم‌سالاری دینی است و مقدمه تمدن اسلامی آن طور که مقام معظم رهبری از آن نام می‌برد فراهم شده است.
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در شورای اداری خراسان جنوبی اظهار داشت: نگاه به اداره، سازمان و زیرمجموعه در مدیریت انقلاب اسلامی با نوع مدیریت‌هایی که در نظام‌های مدیریتی تعریف شده متفاوت است.

 

وی گفت: نخستین شاخصه و تفاوت این است که مدیریت انقلاب اسلامی قبل از هر فردی خود را در معرض پروردگار می‌بیند.

 

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه توجه به مسأله مردم یک امر تشریفاتی نیست بلکه یک امر واقعی است، افزود: گره‌گشایی از کار مردم و تسهیل زندگی آنها یک منطق و راهبرد است که در پرتو خداخواهی وجود دارد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی تصریح کرد: انسان‌ها می‌توانند در ماه رجب و شعبان و رمضان که بهترین ماه‌ها برای عبودیت بندگی است سکوی پرشی را برای صعود به مقامات بالا فراهم کنند.

 

وی با بیان اینکه بهترین زمینه برای رشد، تعالی و ارتقا، گره‌گشایی از کار مردم است، ادامه داد: بعضی‌ها در نگاه نظام مدیریتی به زیرمجموعه و سازمان می‌گویند اصل به اعتماد و بعضی‌ها دیگر نیز می‌گویند اصل به کنترل است اما امام علی (ع) برای نظام مدیریتی می‌فرماید هم اصل به اعتماد و هم اصل به کنترل وجود دارد.

 

تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: نظارت و کنترل نشان به اعتماد نیست بلکه تداوم کنترل و اعتماد به زیرمجموعه است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه با گذشت 37 سال از انقلاب جایی برای آزمون خطا وجود ندارد، اظهار کرد: نظام ما در دهه نخست انقلاب تشکیل شد در دهه دوم تثبیت شد در دهه سوم نیز توسعه‌یافته شده است.

 

وی عنوان کرد: پیام انقلاب در دهه چهارم انقلاب که دهه عدالت و پیشرفت است به دنیا رسیده و کشورهای اسلامی به برکت این پیام‌ها بیدار شده‌اند.

 

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک نظام الگو و مردم‌سالار است، خاطرنشان کرد: نظام امروز ما نظام مردم‌سالاری دینی است و مقدمه تمدن اسلامی آن طور که مقام معظم رهبری از آن نام می‌برد فراهم شده است./102/927/ب1

ارسال نظرات