۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۴۲۷۷۳۵
وزیر کشور:

در عرصه اقتصاد مقاومتی ثابت خواهیم کرد که یاوران همیشگی نظام هستیم

وزیر کشور با بیان این که آمادگی کامل برای در دست گرفتن طرح های اقتصاد مقاومتی بسیج را داریم و به لطف الهی زمینه تحقق آنها را فراهم می کنیم، گفت: در عرصه اقتصاد مقاومتی ثابت خواهیم کرد که یاوران همیشگی نظام هستیم.
وزیر کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور امروز در یادواره ۱۰ هزار شهید عشایر کشور که در پادگان امام حسین(ع) سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان برگزار شد، گفت: ما باید قدر شهدا را بدانیم.

 

وی با بیان این که باید شکر لسانی، قلبی و عملی نسبت به شهدا داشته باشیم، افزود: ما باید در راه ائمه، شهدا و راهی که ولی فقیه زمان برای ما تعیین کرده قدم برداریم.

 

رحمانی فضلی بیان داشت: شهید برای ما به معنی عبودیت و بندگی است و از نظر ما ذکر است، ما را از غفلت دور کرده و به یاد خدا می اندازد.

 

وی با بیان این که ما با شهدا پیوند ناگسستنی داریم، عنوان داشت: امروز به شهدا می گویم که مطئمن باشید از اسلام دست بر دار نیستیم و در برابر دشمنان می ایستیم.

 

وزیر کشور در ادامه با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی و اهمیت آن اظهار داشت: اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب و تحقق اقتصاد مقاومتی مهم ترین  مسأله ای است که باید در کشور اجرا شود.

 

وی با بیان این که نقطه ضعف ما اقتصاد و وابستگی اقتصادی است، خاطرنشان کرد: با تکیه بر توان داخلی کشور باید در جهت تحقق این مهم گام برداشت.

 

رحمانی فضلی با تأکید بر این که اقتصاد ما نباید به بیرون از کشور چشم داشته باشد، عنوان داشت: رونق اقتصادی کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی در سایه تکیه بر توان و تولیدات داخلی کشور محقق می شود.

 

وی با اشاره به این که اقتصاد مقاومتی اولویتی است که رهبر معظم انقلاب برای ما تعیین کرده است، افزود: امروز تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور در دستور کار قرار گرفته است.

 

رحمانی فضلی با اشاره به این که سه استان به عنوان الگو در زمینه اقتصاد مقاومتی معرفی شده اند، بیان داشت: بنده مسؤول مستقیم تحقق اقتصاد مقاومتی در این سه استان هستم.

 

وزیر کشور اظهار داشت: آمادگی کامل برای در دست گرفتن طرح های اقتصاد مقاومتی بسیج را داریم و به لطف الهی زمینه تحقق آنها را در لرستان محیا می کنیم.

 

رحمانی فضلی در پایان خاطرنشان کرد: در عرصه اقتصاد مقاومتی ثابت خواهیم کرد که یاوران همیشگی نظام هستیم./9459/202/ب2

ارسال نظرات