۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۴۲۷۷۲۹
شیخ نعیم قاسم:

راه مقاومت به شهادت یا پیروزی ختم می شود

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به نقش مهم شهید مصطفی بدرالدین در سوریه، تأکید کرد که نیروهای مقاومت راهی جز شهادت یا پیروزی ندارند.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در گفت وگو با خبرنگاران از شهید مصطفی بدرالدین به عنوان یکی از فرماندهان بزرگ این حزب یاد کرد و افزود:  شهید مصطفی بدرالدین مسؤولیت فعالیت حزب الله در سوریه را در شرایط حساس کنونی برعهده داشت و به دستاوردهای بزرگ و مهمی دست یافت. 

 

وی تصریح کرد: راهی که ما می رویم به شهادت و پیروزی ختم می شود و گزینه سومی وجود ندارد. به شهادت رسیدن نیروهای مقاومت که اعتلا در راه شرافت به شمار می آید، جزئی جداناپذیر از فداکاری است که برای پیروزی به آن نیازمندیم و بدون فداکاری نمی توان به پیروزی دست یافت.

 

شیخ نعیم قاسم بر افزایش عزم و اراده نیروهای مقاومت در نبرد با صهیونیست ها تأکید کرد و گفت: از کسانی نیستم که از فداکاری و شهادت به ستوه بیاییم بلکه فداکاری سبب پیشرفت ما می شود. با بررسی تاریخ حزب الله از سال 1982 می بینیم که هر ایستگاهی که شهید به ویژه فرمانده داده ایم به نتایج مثبت دست یافته و نیروهایمان بدون خستگی و عقب نشینی به سمت شهادت می روند.

 

عضو ارشد حزب الله خاطر نشان ساخت که ما در تقابل با یک پروژه یعنی پروژه آمریکایی ـ سعودی ـ صهیونیستی و تکفیری ایستاده ایم که همه آنها در راستای مصالح عربستان فعالیت می کنند./980/ب903/د

ارسال نظرات