۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۴۲۷۷۲۴
با سخنرانی آیت الله مکارم شیرازی؛

دوازدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت برگزار شد/ اعطای نشان به مهدی یاوران

دوازدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت با حضور جمع کثیری از پژوهشگران ایرانی و غیرایرانی و با سخنرانی حضرت آیت الله مکارم شیرازی برگزار شد.
همایش دکترین مهدویت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دوازدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت پیش از ظهر امروز در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد.

 

در این همایش که با سخنرانی حضرت آیت الله مکارم شیرازی همراه بود، حجت الاسلام سید مسعود پور سیدآقایی، رییس مؤسسه آینده روشن و دبیر این همایش سخنانی درباره همایش های سالهای گذشته و همایش امسال ارائه داد.

 

شخصیت هایی از جمله آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه، آیت الله حسینی قزوینی، استاد درس خارج و رییس شبکه جهانی ولایت، آیت الله فقیهی، رییس مؤسسه دارالثقین، حجت الاسلام والمسلمین سید مسعود پورسیدآقایی، رییس مؤسسه آینده روشن و دبیر این همایش، مهندس صادقی، استاندار قم و دکتر یونس حمامی لاله زار، نماینده یهودیان ایران در این همایش حضور داشتند.

 

این همایش که به طور زنده و مستقیم از شبکه جهانی ولایت، شبکه استانی نور، شبکه قرآن و شبکه رادیویی معارف پخش می شد جمع کثیری نیز از اساتید، پژوهشگران، طلاب ایرانی و غیرایرانی، دانشجویان و نمایندگان بیوت مراجع حضور داشتند

 

گفتنی است، در این همایش از مهدوی یاوران در عرصه های مختلف تقدیر و تشکر به عمل آمد که در بخش مدیر مهدوی آیت الله حسینی قزوینی، حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده حضرت آیت الله سیستانی و ربانی رییس مرکز خدمات حوزه علمیه و در بخش پژوهشگر مهدوی حجج اسلام میرباقری، غنوی، الشیخ محمد الشقیر از لبنان، سیدعلی هاشمی و آقای محمد رضا برزویی از دانشگاه امام صادق(ع) تقدیر شدند.

 

همچنین اعطای نشان خانواده مهدوی به خانواده نخستین شهید روحانی مدافع حرم، حجت الاسلام مالامیری تعلق گرفت؛  نشان دلاور مهدوی به دریادار فدوی فرمانده گروه دستگیر کننده متجاوزان آمریکایی در خلیج فارس اعطا شد و خانواده آیت الله زکزاکی نیز حائز نشان مروج اسلام ناب محمدی و مهدوی شدند؛ سیدمحمد موسوی، خیّر و کارآفرین برتر مهدوی و دکتر میرمحمدی از جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران نیز به عنوان جهادگر مهدوی معرفی شدند؛ همچنین نماینده مرکز تخصصی مهدویت نیز اعطای نشان کتاب برگزیده مهدوی را برای کتاب درس نامه فرقه های انحرافی دریافت کرد.

 

به برگزیدگان علاوه بر لوح تقدیر و اعطای نشان، از سوی حضرت آیت الله مکارم شیرازی یک سکه تمام بهار آزادی اعطا شد و مؤسسه اعتباری کوثر نیز هدایایی به برگزیدگان اعطا کرد.

 

شایان ذکر است، در ادامه این همایش از کتاب های برگزیده و تازه منتشر شده مهدوی رونمایی شد و در ادامه کمیسون های تخصصی آغاز به کار کرد./1330/202/ب2

ارسال نظرات