۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۴۲۷۶۸۷
استاد حوزه و دانشگاه:

اندیشه بسیج تعالی بخش اهداف محور مقاومت است

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که جهان اسلام مدیون تلاش ها و فداکاری های بسیج است، گفت: اندیشه بسیج تعالی بخش اهداف محور مقاومت است.
بسیج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام ناصر امین زاده، استاد حوزه و دانشگاه امشب در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج امام رضا(ع) آمل اظهارداشت: بصیرت محوری برکات ارزشمندی دارد که باید در راستای نهادینه سازی آن اقدامات شایسته ای صورت گیرد.

 

وی تصریح کرد: فرصت ها و ایام گرانقدری داریم که می توانیم از آن برای تقویت معرفت دینی و سیاسی و بصیرت افزایی نسل جوان جامعه و آحاد مردم استفاده کنیم.

 

حجت الاسلام امین زاده افزود: جهان اسلام مدیون تلاش ها و فداکاری های بسیج است که اندیشه بسیج تعالی بخش اهداف محور مقاومت است.

 

استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: گروه های تکفیری به دنبال مقابله با اسلام ناب محمدی هستند و اگر امروز حرفی داریم به برکت بهره گیری از فرهنگ ارزشمند و گرانقدر بسیجی است.

 

وی با بیان این که امروز نظام اسلامی در مسیر عزت و اقتدار قرار داریم، گفت: ایران اسلامی امن ترین کشور منطقه است که شهدای ما جان های پاک خود را در راه اعتلای ارزش های والای اسلامی و انقلابی فدا کردند.

 

حجت الاسلام امین زاده ادامه داد: برای ادامه مسیر نظام مقدس جمهوری اسلامی نیازمند بهره گیری از فرهنگ بسیجی هستیم تا بتوانیم این راه عزت و اقتدار را به بهترین نحو ممکن طی کنیم.

 

سرهنگ پاسدار حکمت داجلیری، فرمانده سپاه ناحیه آمل با بیان این که برای رسیدن به سعادت و رستگاری حضرت حق دستورالعمل هایی صادر کرده است، گفت: ضرورت دارد عبرت های قرآنی را خوانده و از آن بهره گیری داشته باشیم.

 

وی تصریح کرد: وحدت و همدلی زمینه ساز سعادت و تعالی انسان می شود که باید در این مسیر ارزنده و والا قرار داشته باشیم.

 

داجلیری ادامه داد: امروز بسیج افتخاری در دنیا شده است که مفهوم آن یکپارچگی و اتحاد در حول محور ولایت فقیه است و باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را در برنامه ها و فعالیت های خود اجرایی کنیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه آمل افزود: شهدای ما به برکت پرورش در مسجد توانستند به این مقام والا و ارزنده دست پیدا کنند که باید زمینه گسترش و ترویج فعالیت های مساجد را فراهم کنیم.

 

وی اظهارداشت: نیاز است تا مساجد را فعال کرده و زمینه حضور بیش از پیش جوانان را در این مکان گرانقدر فراهم کنیم که برکات و دستاوردهای ارزشمندی دارد.

 

داجلیری خاطرنشان کرد: حضور جوانان در مساجد باید فرصتی باشد تا ضمن ارتقای معنویت و معرفت دینی، زمینه حضور با بصیرت این عزیزان را در عرصه های اجتماعی فراهم کنیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه آمل تصریح کرد: اساس بسیج و مسجد بر پایه تقوا است که وظایف مهم و سنگینی برعهده داریم که باید در راستای انجام تکالیف خود به بهترین نحو ممکن کوشا باشیم./1314/202/ب2

ارسال نظرات