۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۴۲۷۶۸۰
امام جمعه سراب:

تقویت و دلجویی از بهائیان جرم است/ دستگاه قضاء رسیدگی کند

حجت الاسلام اکرمی تقویت و دلجویی از بهائیان را جرم و نشانه خباثت دانست و گفت: بایستی دستگاه های قضایی و امنیتی هرچه زود تر به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کنند.
حجت الاسلام علی اکبر اکرمی، امام جمعه سراب

حجت الاسلام علی اکبر اکرمی، امام جمعه سراب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان اینکه توبیخ ناقص پدر کافی نبود، اظهار داشت: سکوت ریس جمهور و وزرا را نیز نمی دانیم چگونه تفسیر کنیم، که آیا این سکوت نشانه رضایت هست و یا دلایل دیگری در پشت پرده این ماجرا است.

 

وی با بیان اینکه اخیرا یکی از زنان اصلاح طلب و منسوب به یک خانواده روحانی و مسؤول با بهائیانی که بر علیه این نظام و اسلام توطئه و در زندان بودند دیدار کرده که بعد از دیدار هم نه تنها تبری نجسته بلکه از دیدار خود نیز با افتخار یاد می کند.

 

امام جمعه سراب با بیان اینکه از نظر مراجع بهائیان نجس هستند، خاطر نشان کرد: این عمل عملی خطرناک و زنگ خطری برای نظام و انقلاب و  برخی از مسؤولان ارشد است، چنین حرکت هایی در راستای قبح زدایی در تخریب نظام است.

 

وی با بیان اینکه توبیخ ناقص پدر این فرد کافی نبود، اظهار داشت: سکوت رییس جمهور و وزرا را نیز نمی دانیم چگونه تفسیر کنیم، که آیا این سکوت نشانه رضایت هست و یا دلایل دیگری در پشت پرده این ماجرا است.

 

حجت الاسلام اکرمی با بیان اینکه نباید قباحت گناه و خلاف از بین برود، تصریح کرد: بایستی نظام با این ناهنجاری های علنی مقابله کند و نگذارد خلاف در کشور به یک امر عادی و یک سنت مبدل شود، رسیدگی به این گونه ناهنجاری ها به ویژه از سوی اشخاص مطرح ضرورت دارد.

 

وی با بیان اینکه این خانم در فتنه ۸۸ نیز با حضور در جبهه فتنه گران علیه نظام شمشیر کشید و از ترحم نظام سوء استفاده کرده و جملاتی ناشایست در رابطه با مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) دارد، افزود: بنده ضمن تقبیح و محکوم کردن این دیدار امیدوارم مسؤولان قضایی به وظیفه خود عمل کنند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سراب با بیان اینکه دستگاه قضا وظیفه برخورد عملی در این مورد را دارد، تأکید کرد: دستگاه قضاء بدون هیچ گونه ملاحظه و امری به وظیفه خود عمل کند و نگذارد تا ملاحظات انجام وظیفه را به حاشیه براند.

 

وی با اشاره به نقش بهائیت در ترور دانشمندان هسته ای، ادامه داد: تعدادی از دانشمندان هسته ای کشورمان با رابطه گری بهائیان به شهادت رسیده اند و بهائیان عمدتا در سراسر جهان وابستگی به رژیم صهیونیستی و اسراییل که دشمن شماره یک ما است هستند.

 

حجت الاسلام اکرمی تقویت و دلجویی از بهائیان را جرم و نشانه خباثت عنوان کرد و اظهار داشت: بایستی دستگاه های قضایی و امنیتی هر چه زودتر به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کنند و در مسائل حساس سرعت عمل را در نظر داشته باشند./854/302/ب2

ارسال نظرات