۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۰
کد خبر: ۴۲۷۶۷۹
هادی سیاسی کشور تشریح کرد:

گام های طرح نفوذ مرکز خاورمیانه ای ساوان

هادی سیاسی کشور با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر وظیفه مقابله با نفوذ بر عهده حوزویان است، گفت: موضوع نفوذ جدی است و مردم را نسبت به این قضیه هشیار کنید و امروز با نگاهی رو به رو هستیم که می خواهد حوزه را از انقلابی بودن جدا کند؛ مانیفست کارهای تبلیغی ما فرمایشات رهبر معظم انقلاب است.
علیرضا رضازاده، از هادیان سیاسی کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علیرضا رضازاده، از هادیان سیاسی کشور عصر امروز در همایش آموزشی تبلیغ ویژه ایام نیمه شعبان، سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و ماه مبارک رمضان در مدرسه علمیه معصومیه(س) قم با اشاره به ارکان نفوذ خاطرنشان کرد: رهبری چند روز پیش در بین طلاب حوزه های علمیه تهران مطالب نفیسی برای اتمام حجت با مبلغان بیان کردند رهبر معظم انقلاب فرمودند که شرایط امروز شرایط جنگ و جهاد است و این را رسما اعلام کردند؛ در نفوذ سه رکن اصلی عملیات نفوذ، عامل نفوذگر و نفوذپذیر را داریم.

 

این هادی سیاسی اظهار داشت: در بحث امنیت، تهدید و آسیب داریم که آسیب مسأله درونی است؛ در خدمت به مردم بد عمل کرده و از انقلاب بد دفاع می کنیم که هجمه دشمن عملیاتی می شود؛ تهدید، منشأ خارجی دارد و منشأ خارجی ای به نام تهدید نفوذ داریم.

 

وی تصریح کرد: عوامل نفوذ پذیری وجود دارد که قرار است نفوذ روی آنها تأثیر بگذارد؛ رهبر معظم انقلاب فرمودند که در سطح جامعه می خواهند عقاید را عوض کنند و در بین سران و نخبگان به دنبال ایجاد اشتباه محاسباتی هستند؛ کسانی که نفوذ پذیرند، الزاما خائن نیستند و اینها مبنای محاسبه شان اشتباه است.

 

رضازاده با بیان این که مانیفست کارهای تبلیغی ما فرمایشات رهبر معظم انقلاب است، گفت: رهبر معظم انقلاب در بخش نفوذ از طلاب توقع دارند؛ ایشان می فرمایند این میدان، میدان واقعی جنگ است و طلاب باید مسلح و آماده وارد عرصه مقابله با شبهات شوند؛ امروز با نگاهی رو به رو هستیم که می خواهد حوزه را از انقلابی بودن جدا کند؛ رهبری مقابله با نفوذ را وظیفه حوزویان می داند.

 

این هادی سیاسی کشور ضمن تجلیل از سخنان اخیر آیت الله مکارم شیرازی و شمار دیگری از علما پس از دیدار فائزه هاشمی با اعضای بهائیت، یادآور شد: نمی دانم این سکوتی که پس از دیدار فائزه هاشمی از سوی حوزویان صورت گرفته به چه دلیلی است؟ سخنگوی بهائیان از ایشان تجلیل کرده و فائزه هاشمی می گوید در زندان با بهائیت روزه می گرفته است؛ در طرح نفوذ بهاییان خیلی حضور دارند؛ اینها علنی کردند و نباید ساکت بنشینیم.

 

وی خاطرنشان کرد: طرح نفوذ مرکز خاورمیانه ای ساوان 5 مرحله دارد: مرحله اول شامل 4 گام بوده است که در مرحله اول پاس و آبشار یعنی پاس داخلی و تحریم خارجی است که از سال 88 به بعد فشار به معیشت مردم ببشتر شد و تحریم ها افزایش یافت و اکنون تا مرحله 2 پیش آمده اند؛ گام دوم مرحله اول تضعیف اقتصاد ملی از طریق نارضایتی و درگیری اجتماعی با کاهش ارزش پول ملی و اثر بخشی تحریم از طریق انتقال فشار بر معیشت مردم است.

 

رضازاده ضمن بیان تشریح گام های بعدی اظهار داشت: مرحله سوم گام اول، جنگ ادراکی برای شرطی سازی افکار عمومی است؛ در عملیات روانی، آخرین مرحله مدیرت ادراک مطرح می شود؛ آیا این گام ها در کشور ما انجام شده است یا نه؟ اگر مراحل به خوبی انجام شد، مرحله چهارم یعنی سکولارها و غرب گراها از حاشیه به متن منتقل شوند؛ بسیاری از کارها در مرحله اول محقق شد.

 

این هادی سیاسی کشور تصریح کرد: مرحل دوم، سه گام دارد که مرحله اول آن عملیات فریب راهبردی است که با توجه به شرایطی سکولارها و غرب گراها بر سر کار آمده اند و دولت عوض شده است و این که انسان های غرب گرا دوباره احیا شده اند، با یک عملیات، فریب راهبردی اتفاق بیفتد که عطش فزاینده مذاکره با غرب و آمریکا در ایران به وجود بیاید؛ آیا چنین عطشی وجود ندارد؟ اگر نقشه راه نظام و رهبر معظم انقلاب در دست مان نباشد و تند موضع بگیریم، خواهیم دید که قسمتی از زمینی می شویم که دیگران برای ما پیش بینی کرده اند.

 

وی گفت: گام دوم از مرحله دوم طرح نفوذ ساوان، انتقال مذاکرات به کانال دموکراسی است؛ رهبری گفتند که اگر می خواهند مذاکره کنند، بروند و فقط در موضوع هسته ای باشد، اما من خوشبین نیستم و به آنها اعتماد ندارم؛ آن وقت آقایان در پیام عید نوروز صحبت از برجام 2 و 3 و غیره می زنند.

 

رضازاده یادآور شد: گام بعدی، ایجاد اشتباه محاسباتی است؛ زوایای پنهان برجام که دیده نشد و آمدی و امتیازات و تکالیف بر عهده خود را ندیدی و گفتی بر سر موشک بحثی ندارند و وقتی رزمایش موشکی انجام شد و بر سر این رزمایش کلی حاشیه به وجود آمد، به خود خواهی آمد، می بینیم که اشتباه محاسباتی در آقایان است.

 

این هادی سیاسی خاطرنشان کرد: گام اول مرحله سوم، بر حذر داشتن از طریق اقناع است؛ چرا رهبر اینقدر از نفوذ حرف می زنند و برخی از آقایان نفوذ را به تمسخر می گیرند؛ در این مرحله باید برای ادامه این راه، مسیر ایران را ریل گذاری کرد و باید برای ریل گذاری چهار کار انجام داد که ریل گذاری مسیر حرکتی که می خواهند ایران را پیش ببرد و مین گذاری مسیری رفته شده که دیگر برگشتی نباشد.

 

وی افزود: در ریل گذاری باید 4 کار انجام شود: یکی این که آمریکا نپذیرد که ایران کشور برتر منطقه است و اینجا صحبت داعش پیش می آید؛ دیگری این که برنامه هسته ای ایران باید منتفی شود؛ سوم این که حمایت از جریان های مقاومت، حزب الله و حماس کنار گذاشته شود؛  کار بعدی تغییر نقشه وضع موجود منطقه است.

 

رضازاده تصریح کرد: در حوزه مین گذاری برنامه شان قطع دست ایران برنامه های موشکی، تحریم تسلیحاتی، بازرسی ها و نظارت های بی سابقه و محدودیت های زمانی پیدا و پنهان، مکانیزم ماشه که به سرعت ماشه چکانده شود و اینها مین گذاری هایی است که ایران به مسیر قبلی برنگردد.

 

این هادی سیاسی کشور با اشاره به سخنان رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام مبنی بر این که روزگار امروز، روزگار گفتمان است، گفت: اینها دو مرحله را اجرایی کرده اند، البته خیلی جاها ناکام گذاشته ایم، اما به دنبال تحذیر از طریق اقناع هستند و باید گفت که صحبت های آقای هاشمی مبنی بر این که عصر، عصر گفتمان است نه موشک، ورود زود هنگام و ناشیانه به وسیله عوامل داخلی از مرحله دو به مرحله سه است.

 

وی یادآور شد: اگر دنیا، دنیای مذاکره است چرا دو هزار شیعه مظلوم و بی پناه در نیجریه لِه شدند و چرا مشکل یمن و سوریه حل نمی شود؛ سخن رهبری مقابل چشم انسان می آید که من خوشبین نیستم اما اگر می خواهند مذاکره کنند، اما بدانند امروز می گویند هسته ای و فردا حرف از موشک و بعد حرف از حقوق بشر می زنند و بعد از آن هدف امنیت و اسلام می شود؛ اینها صحبت نمی فهمند.

 

رضازاده خاطرنشان کرد: صحبت آقای هاشمی در بحث موشکی و دختر ایشان در زمینه حقوق بشر، لینک موضوع به حقوق بشر است و بنابراین می خواهند با بحث بهایت و دغدغه حقوق بشر و رعایت حقوق بشر توسط ایران به سراغ تحریم های بعدی بروند و عمله این کار خانم هاشمی است؛ این موضوع عقبه خطرناکی دارد و باید بیدار شویم که این موضوع نفوذ جدی است و مردم را نسبت به قضیه نفوذ هشیار کنید./822/پ201/ج

ارسال نظرات